بازتاب برد والیبال ایران در رسانه‌های چک؛ نیش شدید

رسانه‌های جمهوری چک از شکست این تیم در مقابل تیم ملی والیبال ایران به عنوان نیش شدید تعبیر کردند.

بازتاب برد والیبال ایران در رسانه‌های چک؛ نیش شدیدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رسانه‌های جمهوری چک پس از نخستین بازی دوستانه ایران و جمهوری چک از این دیدار به عنوان دوئل والیبالی یاد و باخت را نیش شدید ایران به چک تعبیر کردند.

والیبال نویسان چکی نوشتند؛ تیم ایران به دعوت فدراسیون والیبال چک قبل از شروع مسابقات لیگ جهانی و برای محک زدن بازیکنان خود به کشورمان آمده است. بازیکنان این کشور به خوبی در بازی اول قدرت‌نمایی کردند و با اقتدار کامل ۳- ۰ به عنوان تیم پیروز زمین را ترک کردند.

والیبال ایران یکی از بهترین تیم‌های گروه دوم مسابقات لیگ جهانی است. شهرام محمودی در این بازی بسیار عالی و دور از انتظار مثل یک ستاره بازی کرد این در حالی بود که کواچ برای اولین بار بعد از مصدومیتش از وی در ترکیب استفاده کرد.

این بازی که در مقابل 512 تماشاگر برگزار شد تیم والیبال ایران در هر ست به مراتب بهتر از ست قبل بازی می‌کرد و در مجموع ۳- ۰ و با پوئن‌های (18-25 ٬ 21-25 و 15-25) توانست حریف را شکست دهد.

برای تیم ایران در این بازی شهرام محمودی، سامان فائزی، سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور٬ عبدالرضا علیزاده و فرهاد ظریف حضور داشتند در حین بازی هم مهدی مهدوی، عادل غلامی و فرهاد پیروت‌پور طبق نظر اسلوبودان کواچ سرمربی تیم در ترکیب قرار گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار