سخنگوی نيروهای مسلح يمن:

رژيم آل سعود بخشی از صهيونيسم جهانی است/ داعش و القاعده ابزار سياست‌های عربستان، آمريکا و رژيم صهيونيستی هستند

سخنگوی نيروهای مسلح يمن اعلام کرد رژيم آل سعود بخشی از صهيونيسم جهانی است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شرف لقمان، سخنگوی نيروهای مسلح يمن در گفتگو با شبکه تلويزيوني المسيره درباره حملات ارتش و نيروهاي کميته هاي مردمي به مواضع عربستان سعودي گفت: "ما از ابتدا گفته بوديم که صبرمان حد و مرزي دارد و اين صبر تا ابد نخواهد بود. ما آزار و اذيت هاي سعودي را تحمل کرديم. آنان شهروندان يمني را به شهادت رساندند و خانه هاي مردم را ويران و زيرساخت هاي کشور را تخريب کردند. نيروهاي مسلح يمن و کميته هاي مردمي نيز پاسخ قاطعي به اين حملات داشتند."

وی در ادامه افزود، "واکنش اين نيروها به تجاوز عربستان در ابتداي راه است و حملات ما ادامه خواهد يافت. خداوند با ماست. ما ظلم و ستم سعودي ها را تحمل کرديم و خداوند نيز ياريگر مظلومان است. خداوند در اين نبرد به ما وعده پيروزي داده است."

به گفته شرف لقمان، "سعودي ها از ابتدا تروريست هاي القاعده را در يمن مورد حمايت قرار داده اند. سعودي ها ادعاي مسلمان بودن دارند ولي زنان و کودکان را به شهادت مي رسانند و خانه ها، بيمارستان ها و جاده ها را تخريب مي کنند. تروريست هاي داعش و القاعده ابزار سياست هاي عربستان، آمريکا و رژيم صهيونيستي هستند و عربستان با اقدامات خود در يمن اثبات کرده که بخشي از صهيونيسم جهاني است."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۰۷:۰۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
بنظرمن خود ال سعود که وابسته به آمریکا و یک رژیم جعلی است و ادعای اسلام می کند در حالی که جز مجری سیاستهایی که دول غربی و در رأس ان امریکا که خود اون هم یک نظام جعلی و بدون پایه و اساس می باشد و رژیم جعلی صهیونیستی هم که کلا بدون تاریخ است و نتیجه سیاسیون امریکا و دولت انگلیس می باشند و ما بزودی شاهد فروپاشی این دولتها ی جعلی بیاری خدا خواهیم بود و به این معتقد هستیم که ظلم و ظالم هیچوقت پابرجا نخواهد بود پس دول جعلی غربی و رژیم جعلی صهیونیستی و رژیم جعلی آل سعود دست از سر مردم دنیا و مسلمانان جهان بردارید و بزودی شاهد به زباله دان تاریخ پیوستان خواهیم بود انشاء الله
آخرین اخبار