یک مقام آمریکایی:

اسد هيچ جايگاهي در آينده سوريه ندارد / روسها موافق کنار گذاشتن اسد هستند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد بشار اسد هیچ آینده ای در سوریه ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران،ماری هارف گفت:وزیر امورخارجه آمریکا دیروز با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به صورت تلفنی گفتگو کرد تا موضوعاتی را که درباره آن در سوچی گفتگو کردند،دنبال کند که در صدر آن ضرورت اجرای توافقنامه کامل مینسک به وسیله روسیه بود.آنها همچنین درباره ضرورت راه حل سیاسی واقعی در سوریه گفتگو کردند و این که هیچ آینده ای برای بشار اسد در سوریه نیست.آنها همچنین درباره خشونت ها در یمن و مسائل مربوط به قطب شمال با یکدیگر گفتگو کردند.
ماری هارف درباره موضع آمریکا در قبال سوریه گفت: موضع ما مطمئنا تغییری نکرده است.بشار اسد هیچ آینده ای در سوریه ندارد و وی همه مشروعیت برای رهبری را از دست داده است و روس ها نیز همانطور که همواره گفتیم با چارچوب توافق ژنو برای برکناری سیاسی موافقت کردند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت:هواپیماهای نظامی آمریکا براساس حقوق بین الملل در مناطق مورد مناقشه در دریای جنوبی چین فعال هستند. همانطور که مطلع هستیم و در برخی از گزارش های تلویزیونی دیده ایم،چین بارها به این هواپیماها هشدار داده است اما ارتش آمریکا براساس حق آزادی و استفاده قانونی از دریا در دریای جنوبی چین ادامه می دهد.وزیر امور خارجه آمریکا در پکن نگرانی ما درباره احتمال بروز تنش در منطقه را بیان کرد.
ماری هارف گفت: به نظر من کمک ها به بروندی کاهش نیافته است.ما به حمایت از نیروهای بروندی که اکنون در موگادیشو هستند،ادامه می دهیم اما آمریکا به خاطر نگرانی های امنیتی در داخل بروندی فعالیت های مربوط به آموزش برای صلح بانی را به صورت موقت متوقف کرده است.

برچسب ها: ماری هارف ، اسد ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۴:۴۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
سازمان ملل وبیشتر سازمانهای جهانی ساخته دست امریکا و متحدانش است تا هر کشوری خواستند مطیع خودشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
مرده شور سازمان ملل من نمدانم اخر وظیفه این سازمان درقبال کشورها چیست .اینطور که معلوم است تمام اختیارات این سازمان دست شیطان بزرگ است .افسوس وهزارافسوس که کشورهای اسلامی باهم متعهد نیستند. وشیطان بزرگ ازاین خلل بخوبی موج سواری می کند . زنده باد رهبرازدل وجانم عزیزتر .زنده باد ایران اسلامی .یامهدی یامهدی منظریم منظریم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
ولی رئیس جمهور فراری و خائن یمن مشروعیت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
خانم هارف ، جناب آقای بشار اسد ، ریاست جمهور منتخب مردم سوریه هستند ، ایشان در مقابل زورگوئی های شما و رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی در منطقه ایستاده اند و نقش ایشان در آینده سوریه به ملت شجاع و کهن و بزرگ سوریه کربوط است و اصلا ربطی به شما ندارد .
جای تاسف است که سخنگوی وزارت امور خارجه کشوری که خودش را مهد تمدن دنیا می داند ،ساده ترین مبادی آداب دیپلماتیک و منشور های سازمان ملل را در خصوص عدم دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر بلد نیست و رعایت نمی کند .
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۰۳:۱۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
انوقت اینکه مردم سوریه چهنظری دارند هیچ میشه.این نامردیه ایرانی ها مردی اسد را از یاد نمیبرند
آخرین اخبار