تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند. در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مناطق شهرداری تهران هر روز اقداماتی را برای بهبود کیفیت زندگی در تهران انجام می دهند که می توانید همه این اخبار را در یک بسته خبری به صورت روزانه بخوانید.
 
بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی – ورزشی زعفرانیه
 
بهمن محبوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: هدف اصلی در مجموعه‌های متعلق به شهرداری ارائه تسهیلات و خدمات ارزان ورزشی، خدمت‌رسانی و ترویج ورزش همگانی به مردم بدون در نظر گرفتن کسب سودآوری است بر این اساس احداث مجموعه ورزشی زعفرانیه در دستور کار این معاونت قرار گرفت.
 
وی در ادامه گفت: این پروژه در 5 طبقه به متراژ 5 هزار متر مربع در خیابان زعفرانیه داخل بوستان ریحانه در حال احداث است.

محبوبی اظهار کرد: کلیه طبقات کاربری آموزشی، فرهنگی و ورزشی دارد و طبقات احداث شده شامل کلاس‌های ورزشی و بدنسازی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، آمفی تئاتر، استخر، سونا، جکوزی و موارد دیگر است.

وی عنوان کرد: کلیه عملیات اجرایی پروژه به اتمام رسیده و در مرحله پایانی نصب موتور آسانسور شیشه‌ای و راه‌اندازی آن و نصب سیستم سرمایشی و گرمایشی است که امیدواریم تا اواخر خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
 
 
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید؛
 
جشن آزاد سازی خرمشهر در مساجد منطقه 5 برگزار می‌شود
 
 مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 5 از برپایی جشن به مناسبت ولادت حضرت امام سجاد (ع) و روز آزادسازی خرمشهر در منطقه خبر داد.
 

محمد روحانی، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و ولادت امام سجاد (ع)، جشنی در روز 2 و 3 خرداد در مساجد، سرای محلات و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن با همکاری نواحی و محلات منطقه و تقدیر از جانبازان،‌ آزادگان و خانواده‌های ایشان، سخنرانی و مولودی خوانی همراه است.

روحانی در پایان گفت: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و آزادگان به مناسبت این روز تقدیر می‌شود.

 

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید؛

همایش بزرگ دوچرخه سواری در منطقه 13

 

دبیرچی، رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه 13 در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رویکرد شهرداری تهران در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی گفت: به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور مسئولین ارشد منطقه و شرکت جمع کثیری از شهروندان روز جمعه 9 صبح مورخ یک خرداد از فلکه دوم نیروی هوایی واقع در ناحیه دو آغاز می‌شود.

وی افزود: شهروندان منطقه 13 با شرکت در این همایش بزرگ مسیری را از فلکه دوم نیروی هوایی تا بوستان پیروزی با دوچرخه طی کنند.

رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه 13 تصریح کرد: در پایان این همایش جشنی با رویکرد کمپین آسمان آبی زمین پاک و سخنرانی مسئولین در این زمینه، آموزش فرهنگ ترافیک، طنز پردازی و دیگر برنامه‌های شاد و مرفح برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: در پایان این مراسم به قید قرعه به شرکت کنندگان سه دستگاه دوچرخه و 10 دست لباس گرم‌کن ورزشی اهدا می‌شود.

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید؛  در حال به روز رسانی

 

 

جمع‌آوری 400 قلاده سگ ولگرد از منطقه 20

رییس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 20 گفت: از ابتدای اجرای طرح زند‌ه‌گیری و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در منطقه 20 تاکنون 400 قلاده سگ ولگرد جمع‌آوری شده است.

حمیدرضا حیدری، رییس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به وضعیت فراوانی سگ ولگرد در منطقه 20 با سایر مناطق تهران، اظهار کرد: منطقه 20 یک منطقه وسیع بوده و دارای زمین‌های کشاورزی و همچنین واحدهای صنعتی بسیاری است که با توجه به همین موضوع تعداد سگ‌های بیشتری در منطقه وجود دارد.
 
وی ادامه داد: همچنین به دلیل هم‌مرز بودن منطقه 20 با مناطق 15 و 19 سگ‌های ولگرد این مناطق به منطقه 20 ورود می‌کنند.
 
حیدری، در ادامه با بیان اینکه نواحی 6 و 7 شهرداری منطقه 20 در خارج از محدوده شهری قرار گرفته، گفت: عمده زمین‌های کشاورزی و مجتمع‌های صنعتی و دامپروری منطقه 20 در این نواحی قرار گرفته است که به همین دلیل بیش‌تر سگ‌های جمع‌آوری شده از این نواحی است.

 

مسئول ساماندهی شهرداری منطقه 20 در پایان گفت: شهرداری ماهانه حدوده 70 الی 80 قلاده سگ را از سطح منطقه جمع‌آوری می‌کند که از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد تاکنون 400 قلاده سگ ولگرد جمع‌آوری و به مراکز مربوطه انتقال داده شده است.
 
 
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید؛  در حال به روز رسانی
 
 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ، مناطق ، شهرداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.