شهردار منطقه 22 گفت: سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع یکی از موضوعات مهم و اساسی است که قرار است نسبت به سال های گذشته در شهرداری منطقه مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

به گزارش گروه شهری باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم مولایی شهردار منطقه 22 گفت: پرداختن به اولویت ها و شفاف عمل کردن در تمام زمینه های کاری  و ارائه گزارشات درست و منطقی و بر اساس عملکرد هریک از نهاد ها و ارگانهای زیر مجموعه شهرداری یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه ویژه و جدی قرار گیرد. 

وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات شهردار تهران تکمیل پروژه های نیمه کاره و بالای 50 درصد در سال جدید و پرداخت بدهی پیمانکاران با یک برنامه ریزی  و هدف مشخص  از اولویت های کاری شهرداری در سال جدید خواهد بود. 

وی با اشاره به بحث خط سفید برقراری نظم و انضباط اجتماعی را در گرو درست سازی و بهینه سازی معابر و گذرگاه ها در سطح شهر دانست و گفت: خط سفید یکی از طرح های مهم فرهنگی و اجتماعی در سال جدید است که با هدف افزایش و ارتقا فرهنگ و انضباط ترافیکی در شهر تهران برگزار می شود که رعایت کردن آن از سوی شهروندان زمینه ساز تحقق بسیاری از اهداف فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سطح شهر تهران خواهد بود.

شهردار منطقه22 ادامه داد: سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع یکی از موضوعات مهم و اساسی است که قرار است نسبت به سال های گذشته در شهرداری منطقه مورد توجه بیشتری قرار گیرد چرا که همگان به این امر واقف هستند. 

مولایی اظهار کرد: در بحث ارتقای سلامت اداری تقویت اصول اخلاقی و مکانیزم های خودکنترلی در محیط اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سلامت اداری و پایبندی به اصول اخلاقی در محیط کار باعث اشاعه فرهنگ مسئولیت پذیری اداری و اجتماعی، پاسخگویی بیشتر و بهتر به ارباب رجوع و اجتناب از برخوردهای سلیقه ای و فردی و  حفظ حقوق مردم، ارتقای سلامت اداری، رشد ارزش های اخلاقی  و کارآمد سازی و هماهنگی ساختارها ی گوناگون در نظام اداری خواهدشد. 

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری 22 نیز با اشاره به آغاز به کار طرح ختم دسته جمعی قرآن کریم در منطقه در قالب طرح بارش باران رحمت اظهار کرد: در آستان ماه شعبان المعظم و  در راستای تقویت بنیان فکری و معنوی افراد و ارتباط تنگاتنگ با قرآن کریم طرح ختم گروهی قرآن کریم با همکاری و مساعدت شهرداری منطقه از سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه کار خود را با یکصد نفر آغاز خواهد کرد و قرار است روزانه حداقل بیست آیه توسط افراد شرکت کننده در این طرح قرائت شود. 

وی هریک از شرکت کنندگان در این طرح قرآنی را یک سفیر کبیر قرآنی خواند و گفت: این طرح کار خود را به صورت منطقه ای آغاز خواهد کرد و قرار است در آینده ای نزدیک به صورت فرا منطقه ای و کشوری برگزار شود که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ستاد ختم قرآن با توجه به جدول بندی صورت گرفته آیات را مشخص و شماره آیات از طریق سامانه پیامکی به شرکت کنندگان ارسال و در پایان هر هفته تعداد ختم قرآن اعلام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار