اسفندیاری در نشست تخصصی "بررسی آثار و حمله آل‌سعود به یمن":

تفاوتی بین صهیونیست‌ها و آل‌سعود وجود ندارد/ عربستان عددی نیست/ شورای امنیت، شورای ناامنی

رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر گفت: تفاوتی بین آل‌سعود و صهیونیست‌ها وجود ندارد و حتی حملات آن‌ها به "یمن" شدیدتر از حملات صهیونیست‌ها به غزه است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، احمد اسفندیاری رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر در "نشست بررسی آثار و حمله آل‌سعود به یمن" که در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: تفاوتی بین آل‌سعود و صهیونیست‌ها وجود ندارد و حتی حملات آن‌ها به "یمن" شدیدتر از حملات صهیونیست‌ها به غزه است.

وی ادامه داد: در "یمن" شاهد جنایت‌هایی هستیم از سوی افرادی که خود را "خادم الحرمین" می‌دانند و "یمن" در مقابل ائتلاف غربی- عربی- صهیونیستی در یک ظلم مضاعف قرار گرفته و کشتار ملت "یمن" در جامعه بین‌المللی به عنوان سرکوب گروهی شورشی مطرح می‌شود.

اسفندیاری با یاد کردن از شورای امنیت به عنوان شورای ناامنی و حمایت امپریالیسم از طریق قدرت، پول و رسانه از عربستان سعودی گفت: 53 روز کودک‌کشی و ظلم از سوی عربستان صورت گرفته و باید در این 53 روز دستگاه دیپلماسی به 53 کشور سفر می‌کرد و این پتانسیل در وزارت خارجه وجود دارد و وزارت خارجه باید در تراز انقلاب اسلامی حاضر شود و نگرانی نظام سلطه و دنیای غرب گسترش روزافزون انقلاب اسلامی است.

رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر در پایان خاطرنشان کرد: آل‌سعود که از مشتی پیرمرد زوار در رفته و جوانانی ناپخته تشکیل شده، عددی نیست و آل‌سعود نماینده استکبار است و ما باید از ملت "یمن" حمایت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار