شریعتی نیاسر گفت: کمیته‌ای برای حل مشکل دانشجویان علوم اقتصادی تشکیل شده و کلاس‌های جبرانی برای عقب افتادگی تحصیلی برخی از دانشجویان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، همزمان با آغاز سال 94 دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی با وجود ادغام دو دانشگاه، دانشگاه علوم اقتصادی و خوارزمی بر سر کلاس‌های درس حاضر نشده و هر چند روز یک بار با اعلام عدم رضایت خود مبنی بر این اقدام تجمع مختلفی را مقابل مجلس، وزارت علوم و حتی دانشگاه خود به پا کرده بودند.

این در حالی است که بیان مشکل در بین مسئولین این دانشگاه و ارائه راهکارهای مورد نظر از سوی مسئولین در حد انتظار دانشجویان این دانشگاه نبوده است به همین دلیل این تجمع‌ها و این اعتراضات تاکنون ادامه داشته است.

بر اساس این گزارش، شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل این دانشجویان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: این دغدغه دانشجویان قابل تحسین است، چرا که نسل جوان کشور باید هوشیار باشد.

وی افزود: در روزهای گذشته برای ارائه راهکار در رابطه با دانشجویان علوم اقتصادی در مجلس جلسه‌ای برگزار شد و براساس جمع‌بندی‌های صورت گرفته، تصمیم گرفته شد که کمیته‌ای متشکل از نماینده دانشجویان و برخی مسئولین برای برطرف سازی دغدغه دانشجویان تشکیل شود.

شریعتی نیاسر تصریح کرد: مدرک دانشجویانی که در این دانشگاه مشغول تحصیل بودند با همان مدرک قبلی یعنی دانشگاه علوم اقتصادی صادر می‌شود و سایر دانشجویان مدرک‌ آن‌ها با عنوان دانشگاه خوارزمی است. بنابراین تصور نمی‌کنم که مشکلی در این رابطه شکل گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه این دانشجویان در مدت دو ماه در سر کلاس خود حاضر نشده‌اند؛بنابراین تقریبا یک ترم از سایر دانشجویان عقب می‌افتند، اظهار داشت: مقرر شد برای دانشجویانی که بر سر کلاس حاضر نشده‌اند کلاس‌های جبرانی گذاشته شود و امتحانات پایان ترم آن ها نیز با چند هفته تاخیر برگزار شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار