دوبلور "میخک":

فیلمهای شرقی نزدیکی بیشتری به فرهنگ ما دارند

این سریال نسبت به دیگر فیلمهای شرقی کمی متمایز است و فکر می‌کنم خانواده‌ها مایل به دیدن آن باشند.

مهین برزویی دوبلور نقش مادر ایتوکو اهایو نقش اصلی سریال "میخک" در خصوص چگونگی کار و محتوای سریال در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال "میخک" یک سریال معمولی خانوادگی است و بر عکس فیلم‌ها و مجموعه‌های خشنی که در این اواخر شاهد آن هستیم، کاری آرام است که فعالیت دختر جوانی را به تصویر می‌کشد که به آرزوهایش می‌رسد.

وی ادامه داد: در این سریال به جای مادر دختر حرف زده‌ام مادری ملایم، مهربان و همراه خانواده که در هر حال با پدر خانواده که خشن و عصبی است، ولی در عین حال مهربان است، سازگاری دارد.

برزویی افزود: فیلمهای شرقی ، نزدیکی بیشتری به فرهنگ ما دارند.مضمون خانوادگی و اجتماعی این این کارها بیشتر است و لیکن در این اواخر شاهد فیلم‌های کره‌ای که در آنها خشونت وجود دارد ؛هستیم. من به برخی از فیلم‌های شرقی علاقه‌مندم، اما کارهای خشنی که پخش می‌شوند را دوست ندارم.

برزویی در خصوص استقبال از مجموعه گفت: این سریال کمی متمایز است و فکر می‌کنم خانواده‌ها مایل به دیدن آن باشند.  واقعیت‌های این کار بیشتر است و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد. جوانی که موانع را از سر راه برمی‌دارد و به هدف خود می‌رسد و  موضوع این فیلم آموزنده است. اگر جوانهای ما به این صورت تلاش کنند، حتما به اهداف خود می‌رسند.

مهین برزویی اظهار داشت: با توجه به اینکه هوا رو به گرمی می‌رود و در روزهای بلند سال به سر می‌بریم، ساعت 11 شب برای پخش این مجموعه، در کل زمان مناسبی است و همچنین پخش این سریال از شبکه دو "شبکه خانواده" انتخاب خوبی است.

برزویی در پایان از همکاری با علیرضا باشکندی و دیگر همکاران گفت: همکاری ما با باشکندی بسیار خوب است. ایشان انسان و همکار خوبی هستند و به کارشان وارد هستند و کارکردن با ایشان بدون استرس و ناراحتی است اگر کاری باشد، مایلم با وی همکاری داشته باشم و با دیگر دوستان و جوانان در گروه دوبله "میخک" نیز رابطه‌ی خوبی دارم. جوانها را دوست دارم و نمی‌خواهم هیچ گاه از دست من برنجند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۵:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سریال متفاوت و زیباییه..من واقعا از دیدنش لذت میبرم...