رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه تقسیم تجهیزات باید میان استان ها بر اساس عملکرد آنها صورت گیرد، گفت: در زمینه تامین بالگرد برای استان ها نیازمند همکاری استانداری ها هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید امیرمحسن ضیائی اظهار کرد: قم شهر ویژه با موقعیت های استثنایی است که با توجه به شرایط خاصی که دارد باید به آن توجه بیشتری کرد.

وی با اشاره به اینکه بایستی تقسیم تجهیزات میان جمعیت های هلال احمر استان ها بر اساس عملکرد آنها ها صورت گیرد، تصریح کرد: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان نخستین استان در جلسه شورای معاونین شرکت می کند تا مسائل و مشکلات جمعیت این استان را مطرح کند تا از سوی شورای معاونین مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر درباره اختصاص بالگرد به جمعیت استان قم نیز گفت: استان هایی که نیازمند بالگرد هستند باید از طریق استانداری استان خود مشارکت داشته باشند تا درخواست آنها محقق شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه قم استان معنوی کشور است، گفت: استاندار قم شرایطی فراهم آورد تا امکان عضویت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در شورای برنامه ریزی فراهم شود چراکه جمعیت هلال احمر در زمان وقوع بحران به صورت پیشتاز عمل می کند و عضویت مدیرعامل جمعیت در این شورا به نفع استان است تا جمعیت هلال احمر خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد.

انتهای پیام/



برچسب ها: هلال احمر ، قم ، ضیائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار