فرماندار تهران گفت: باید تدبیری داشته باشیم تا با جانمایی مناسب برای این صنایع در شهرک های صنعتی، زمینی برای کارخانه های این چنینی پیش بینی شده و زمینه انتقال آن ها فراهم شود.

انتقال صنایع آلاینده از پایتخت باید فراهم شودبه گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عیسی فرهادی فرماندار تهران با اشاره به وجود  صنایع آلاینده در فضای شهری تهران و برنامه انتقال این صنایع اظهار کرد: بدون شک وجود صنایع آلاینده در شهر تهران با توجه به غلظت آلاینده ها در هوای پایتخت نمی تواند پذیرفتنی باشد و در صدد هستیم تا تدبیری برای انتقال این صنایع اتخاذ کنیم.

وی ضمن اشاره به آلایندگی کارخانه روغن نباتی در جنوب تهران و معضلات آن برای اهالی منطقه تصریح کرد: باید در مورد انتقال کارخانه ها از تهران تدبیر منسجمی اتخاذ کنیم و تعطیلی این صنایع چه به لحاظ اقتصادی و چه از نظر اجتماعی به هیچ عنوان منطقی نیست.

فرهادی افزود: در این کارخانه ها و صنایع تعدادی از جوانان ما اشتغال دارند و زندگی اقتصادی خانواده های آن ها به لحاظ اقتصادی به وجود این کارخانه ها گره خورده و از همین رو تعطیلی این صنایع مورد پذیرش ما نیست .

معاون استاندار تهران تصریح کرد: باید تدبیری داشته باشیم تا با جانمایی مناسب برای این صنایع در شهرک های صنعتی ، زمینی برای کارخانه های مورد شناسایی این چنینی پیش بینی شده و زمینه انتقال آن ها فراهم شود.

فرماندار تهران در پایان نیز گفت: سلامت مردم اولویت همه ما در دولت تدبیر و امید است و این مهم را همواره در نظر داریم . بر همین اساس باید پروسه ای هدفمند طرح ریزی و برنامه ریزی شود تا بدون تعطیلی کارخانه ها و تحمیل شرایط نابهنجار ناشی از تعطیلی، شاهد انتقال این صنایع به شهرک های صنعتی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار