مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از برپایی 38 پست امداد و نجات و 7 پست راهنمایی مسافران، در سطح استان قم خبر داد.

ظهیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ویژه امداد و نجات همزمان با نیمه شعبان در راستای خدمت رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: 38 پست ثابت و سیار امداد و نجات شامل 41 دستگاه آمبولانس، ماشین نجات و خودروی پشتیبانی، 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 فروند بالگرد امداد و نجات، 6 دستگاه موتورلانس، 2 دستگاه خودروی یخچال دار آبرسان، یک دستگاه خودروی آریو، 3 دستگاه کانکس امداد و نجات جاده ای به زائران نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران خدمت رسانی می کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین 170 نفر پزشکان پرستاران و امدادگران در این روز به مسافران مسجد مقدس جمکران خدمت رسانی می کنند.

ظهیری در ادامه از 7 پست راهنمایی مسافران در سطح استان قم خبر داد و اظهار داشت: هر پست راهنمایی در حوالی ورودی شهر قم  و اطراف مسجد مقدس جمکران با به کارگیری از 25 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر به ارائه خدمات راهنمایی به مسافران و زائران می پردازند.

وی در خصوص دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر استان قم روز نیمه شعبان بیان داشت: برپایی 2 ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از زائران و به کارگیری 250 نفر از اعضای جوانان جهت راهنمایی عموم مردم در پارکینگ های اطراف مسجد مقدس جمکران خواهند پرداخت.

ظهیری در پایان خاطر نشان کرد: پست های امداد و نجات و خدمات رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه (س) به مدت 2 روز از 2 تیرماه الی 4 تیر ماه، به خدمت رسانی ه زائران خواهند پرداخت./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار