رئیس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: به مناسبت هفته خوابگاه‌ها در روز اول این هفته معاونین دانشگاه‌ها از خوابگاه‌های دانشجویی بازدید می‌کنند.

یزدان مهر رئیس صندوق رفاه وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت روز اول هفته خوابگاه‌ها معاونین دانشگاه‌ و روسای محترم دانشکده‌ها و گروه های آموزشی از خوابگاه و برای آشنایی با مسایل زندگی دانشجویان در خوابگاه بازدید می‌کنند. 

وی بیان کرد: راه اندازی بازارچه‌های دانشجویی در محوطه خوابگاه‌ها و عرضه تولیدات دانشجویی با هدف اشتغال زایی، برگزاری سخنرانی ها و کارگاه‌های آموزشی پیرامون آداب و رسوم اقوام مختلف، برپایی نمایشگاه ارائه اقدامات و گزارشات عملکرد صنایع دستی سوغات اقوام مختلف از برنامه‌های روز اول هفته خوابگاه‌های دانشجویی است. 

یزدان در ادامه افزود: از برنامه‌های دیگر روز اول هفته خوابگاه‌های دانشجویی ارائه گزارش عملکرد شورای صنفی به دانشجویان خوابگاهی، نشست مسئولین دانشگاه و جلسه پرسش و پاسخ در خوابگاه، تهیه و توزیع ویژه نامه و کتابچه در حوزه ترویج و تبیین حقوق شهروندی، زندگی جمعی و ارتباط آن با مسائل خوابگاهی است. 

وی در پایان در خصوص برنامه‌های آخر روز اول هفته خوابگاه‌های دانشجویی عنوان کرد: تهیه و توزیع جزوات و بروشورهایی با موضوعات سازگاری با زندگی جمعی در خوابگاه و برگزاری سخنرانی ها و کارگاه‌های آموزشی مختلف توسط مراکز مشاوره دانشجویی و شیوه‌های هم‌زیستی در خوابگاه‌ها از دیگر برنامه صندوق رفاه دانشجویی در روز اول هفته خوابگاه‌های دانشجویی است.



 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.