تبریز؛

برگزاری هرچه بهتر فینال لیگ برتر

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر دیدار فینال لیگ برتر فوتبال انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،برگزاری هرچه بهتر فینال لیگ برترششگلانی در در جمع خبرنگاران افزود: جلسات هماهنگی‌های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این دیدار با مسولین و ارگان‌های مختلف خواهد شد، تا این بازی اخر نیز به خوبی برگزار شود .

رئیس هیئت فوتبال استان گفت: برنامه‌های ویژه برای هواداران تراکتورسازی تمهید شده است، و جابه جایی این عزیزان توسط شرکت اتوبوس رانی و تاکیسرانی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: بلیط فروشی از ساعت دوازده روز جمعه اغاز خواهد شد و درب استادیوم نیز از همان ساعت برای هوادارن باز خواهد شد.

ششگلانی گفت: مشکلات بسیار فراوانی در استادیوم و کمبود‌های زیادی در این مجموعه ورزشی است ولی با گذشت زمان این مشکلات در حال حل شدن خواهد شد و سعی خواهیم کرد سال بعد وضعیت بهتری را در این ورزشگاه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: پیشنهاد‌های در این مورد شده است که در یکی از سالن‌های ورزشی مراسمی برای خانم‌ها شود و این عزیزان با جمع شدن در این سالن و تماشای این دیدار در آن مکان شود.

وی در مورد برگزاری مراسم جشن قهرمانی گفت: مراسم قهرمانی با تلاش همه مسولان در ورزشگاه امیدواریم به خوبی برگزار شود و بدون هیچ مشکلی این لیگ به خوبی و خوشی به پایان برسد.
 انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.