منصوریان: امیدوارم با عنوان قهرمانی از بازی بیرون آییم

سرمربی تیم نفت تهران با حضور در نشست خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران در خصوص شرایط دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران گفت: تراکتور و نفت مدتی است در کورس قهرمانی هستند و همیشه صدرنشینی بین این دو تیم در حال جابجایی بوده است ، امیدوارم قهرمان بازی از بین این بازی بیرون بیاید و اطمینان دارم قطعا قهرمان از بین دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران است چراکه هر دو تیم برای رسیدن به اینجا زحمت زیادی کشیده اند دیدم در بازی های تراکتورسازی همیشه حمایت های بی بدیلی صورت گرفته و همیشه مسیر های منتهی به شهر محل برگزاری بازی تراکتور پر بوده و گیر آوردن بلیط به این شهر بسیار سخت بوده است .

وی در خصوص شانس قهرمانی تیم تراکتورسازی گفت :
اگر توفیق شد تیم جوان من قهرمانی را بدست آورد از هم اکنون از مردم استان و هواداران فهیم این تیم معذرت خواهی می کنم .

اگر توفیق شد تیم جوان من قهرمانی را بدست آورد از هم اکنون از مردم استان و هواداران فهیم این تیم معذرت خواهی می کنم  . و اگر تراکتورسازی به این مهم دست یابد از صمیم قلب از هم اکنون تبریک می گویم .

منصوریان در خصوص محرومین و مصدومین تیم خود برای دیدار فردا گفت : دیوید ویکروم را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم و عباس بزارد را در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت . 
وی در خصوص حضور هواداران تیم تراکتورسازی گفت : در این مدت ما سوای بحث فنی روی مباحث روحی و روانی تیم کار کرده ایم ، به بازیکنانمان گفته ایم اگر بخواهیم در این بازی موفق باشیم باید بدون توجه به سکو ها بازی کنیم ، ما باید سکو ها را نبینیم تا پیروز از این زمین خارج شویم . 


انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، برتر ، قهرمان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار