رییس اداره زیباسازی منطقه 10 گفت: نقاشی دیواری در خیابان امام خمینی (ره) به طول 1700 متر با مضمون شهرداری شاخص منطقه و در خیابان قزوین به طول 1600 متر در سال 94 اجرا می‌شود.

نصب المان‌های مذهبی و اجرای نقاشی دیواری در سطح منطقه 10محمد رجبی، رییس اداره زیباسازی چهره منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زیباسازی چهره منطقه اظهار کرد: فراهم‌ کردن محیطی شاد و متنوع و به دور از آلودگی‌های بصری در راستای اجرای کمپین آسمان آبی و زمین پاک از جمله وظایف مدیریت شهری منطقه است.

وی تصریح کرد: در بخش عمرانی اقدامات شاخصی در قالب رنگ‌آمیزی نرده‌های خطوط اتوبوس تندرو به طول 4870 با تکنیک پلی‌اورتان با مزیت شفافیت، تمیزشوندگی، ضدخش و شب‌نما در خیابان قزوین، آغاز و تا خرداد 94 به پایان می‌رسد.

رجبی ادامه داد: اجرای نقاشی دیواری در خیابان امام خمینی (ره) به طول 1700 متر با مضمون شهرداری شاخص منطقه، در خیابان قزوین به طول 1600 متر با موضوع طبیعت از دیگر اقدامات منطقه در سال 94 است.

رییس اداره زیباسازی منطقه 10 با اشاره به عملیات نورپردازی ساختمان شهرداری منطقه در سال گذشته افزود: ساختمان شهرداری منطقه با استفاده از لامپ‌ها و ریسه‌های کم‌مصرف و نوارهای نئوفلکس و همچنین نورپردازی میدان جمهوری با سیستم نوارهای SMP از جمله اقدامات شهرداری در سال گذشته بود در همین راستا سال 94 میدان جمهوری نیز با سیستم دیجیتالی و قابلیت تغییر رنگ و رقص‌نور در مناسبت‌ها مجهز می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: تبلیغات محیطی کمپین آسمانی آبی و زمین پاک به میزان 50 هزار متر مربع، نصب پایه چراغ برای هویت‌بخشی به مساجد، نصب میله پرچم با کلاهک نوری در معابر اصلی، نصب احجام و المان‌های مذهبی در خیابان‌های آزادی و حسام‌الدین از دیگر اقدامات شهرداری برای زیباسازی چهره منطقه در سال 94 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه ، میدان ، نصب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار