معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان نوسازی شهر تهران گفت: مهم‌ترین دغدغه مدیران و برنامه‌ریزان کشور حل مسائل مربوط به بافت فرسوده است.

انتشار کتاب برگردان نوسازی توسط شهرداری تهران/ 75 هزار هکتار بافت فرسوده مدنظر سازمان نوسازی تهرانپژمان اللهوردی، معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به چاپ و انتشار کتاب برگردان نوسازی اظهار کرد: در شهر تهران بالغ بر 75 هزار هکتار بافت فرسوده وجود دارد که گسترش روز افزون این بافت‌ها در محدوده‌های شهر باعث بروز مشکلات مختلفی شده است و می‌توان گفت که از این حیث مهم‌ترین دغدغه مدیران و برنامه‌ریزان کشور حل مسائل مربوط به بافت فرسوده است.

وی افزود: حفظ هویت اسلامی و ایرانی در بازآفرینی شهری ضرورت اقدام برای رفع مشکلات موجود در زمینه بافت فرسوده را دو چندان کرده است که این سازمان در راستای ایجاد پشتوانه علمی و پژوهشی برای این اقدامات به برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تخصصی ترجمه کتاب‌های تخصصی به روز، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و راهبری طرح‌های پژوهشی با موضوعات مرتبط پرداخته است.

اللهوردی ادامه داد: کتاب برگردان نوسازی جهت اطلاع‌رسانی و به اشتراک‌ گذاشتن مسائل علمی و پژوهشی سازمان نوسازی شهر تهران منتشر شده است البته این کتاب شامل اقدامات صورت گرفته در زمینه نوسازی و خلاصه‌ای از پژوهش‌های سال‌های 1384 تا 1392 است همچنین کتاب برگردان نوسازی شامل خلاصه 16 پژوهش، 14 کتاب تخصصی ترجمه شده، 36 پایان‌نامه حمایت شده، 25 نشست و همایش‌ها است که در اختیار جامعه حرفه‌ای و نخبگان کشور قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان نوسازی شهر تهران گفت: کتاب برگردان نوسازی به سفارش سازمان نوسازی تألیف و توسط انتشارات شهر منتشر شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: چاپ ، انتشار ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار