نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت:5 هزار میلیارد تومان به اعتبارات پیشنهادی دولت برای آموزش و پرورش افزوده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ حجت الاسلام سید مهدی عبادی افزود: این میزان اعتبار درجریان لایحه بودجه قرار گرفته بود که در مجموع مجلس به بودجه ابلاغی دولت در سال 94 برای آموزش و پرورش ، 5 هزار میلیارد تومان به این مبلغ پیشنهادی افزود.

وی افزود:اعتباری که دولت به مجلس برای افزایش اعتبارات فرهنگیان به مجلس پیشنهاد داد ، بالغ بر 5 میلیارد تومان بود که با پی گیری ها و بررسی های کمیسیون مجلس شورای اسلامی این مبلغ پیشنهادی به 5 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی اظهار کرد: این میزان اعتبارات قرار است برای مطالبات فرهنگیان ،مدرسه سازی ،نوسازی و سایر حوزه ها به کار گرفته شود.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت:با این بودجه اختصاص یافته که در دست دولت قرار دارد، قرار است اصل مطالبات را نیز دولت انجام دهد.

حجت الاسلام سید مهدی عبادی افزود:امسال همچنین پی گیری هایی در کمیسیون آموزش صورت گرفت تا معلمان در نوار مرزی نیز از حقوق ویژه ای در حوزه خودشان برخوردار باشند.

وی خاطر نشان کرد: با پی گیری های انجام شده از سوی کمیسیون آموزش مجلس ،معاونت برنامه ریزی رِئیس جمهور نیز قول هایی را در خصوص بهبود وضعیت معلمان نوار مرزی داده است .

وی گفت :کمیسیون آموزش مجلس تاکنون جهت تاکید بر موضوع مطالبات فرهنگیان ،2 دفعه اقدام به برگزاری جلسه با معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور کرده که نوبخت معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور در این جلسات شرکت نکرد .

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چه جایگاه افراد بالاتر باشد بهتر می توان پی گیری های لازم را برای رفع مشکلات پیش رو انجام داد،افزود:جلسه دوم نیز بدون حضور  آقای نوبخت برگزار شد که در پایان با حضور افراد دیگر در این رابطه صحبت و پی گیری شد.
 
انتهای پیام /س  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.