تحليلگران امروز چهارشنبه از افزايش بهای نفت در بازار آسيا خبر دادند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اينترمديت برای تحويل در ماه ژوئن با 46 سنت افزايش به 61 دلار و 21 سنت رسيد. 

بهاي هر بشکه نفت برنت دريای شمال برای تحويل در ماه ژوئن 20 سنت افزایش یافت و هر بشکه 67 دلار و شش صدم سنت معامله شد. 

با کاهش ارزش دلار آمريکا بهای نفت سير صعودی پيدا کرد و بهای نفت وست تگزاس اينترميديت يک دلار و 50 سنت و بهای نفت برنت دريای شمال يک دلار و 95 سنت افزايش يافت. 

هر دلار آمريکا روز چهارشنبه در بازار آسيا 119.78 ين به فروش رسيد و اين در حالی است که هر دلار در دو روز اخير 120.11 ين و 119.90ين معامله شده بود. 

در همين حال دانيل آنگ تحليلگر اقتصادي موسسه فيليپ فيوچرز در سنگاپور اعلام کرد: انتظار می رود ذخاير نفت آمريکا اين هفته نيز کاهش داشته باشد و اين مسئله در بالا رفتن بهای نفت تاثيرگذار بوده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، وزارت انرژی آمريکا گزارش مربوط به ذخاير نفت خام اين کشور در هفته منتهی به هشتم ماه مه را اواخر امروز منتشر خواهد کرد. 

اين وزارتخانه هفته گذشته از نخستين کاهش در ذخاير نفت خام آمريکا طی مدت شانزده هفته خبر داد و اين در حالی است که ميزان ذخاير نفت خام آمريکا همچنان 487 ميليون بشکه است که در بالاترين ميزان قرار دارد. 

به گزارش پايگاه اينترنتی بلومبرگ، تحليلگران پيش بينی می‌کنند گزارش امروز وزارت انرژی آمريکا بار ديگر به کاهش ذخاير نفت خام آمريکا و کاهش 250 هزار بشکه ای اين ذخاير اشاره داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، بها ، نفت ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار