رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: مربیان 2 تیم در کنفرانس خبری بعد از بازی دربی نباید صحبت‌هایی خارج از عرف داشته باشند.

مربیان سرخابی خارج از عرف صحبت نکنند/سرخابی‌ها قدرتشان را در مستطیل سبز نشان دهند
علی‌اکبر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برانکو و قلعه‌نویی مربیان 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس اعترافشان نسبت به مسائل داور به صورت شکوائیه به کمیته انضباطی و اخلاق بدهند تا این 2 کمیته این موضوع را رسیدگی کنند.

محمدزاده در ادامه عنوان کرد: به هر حال از مربیان 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس می‌‌خواهیم که از اظهار نظر در مورد مسائل داوری و غیر فنی در کنفرانس خبری بعد از بازی دربی به صورت جدی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: ما تذکرات لازم را به 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس دادیم و به آنها توصیه می‌کنیم که بازی جوانمردانه ارائه دهند و قدرت و تاکتیکشان را در مستطیل سبز نشان دهند و حاشیه‌ای نداشته باشند.

رییس کمیته اخلاق در ادامه عنوان کرد: کمیته‌های انضباطی و اخلاق مسائل رخ داده در داخل و خارج از خانه را نظارت می‌کنند. همچنین از هواداران 2 تیم می‌خواهم که فقط تیم محبوبشان را تشویق کنند و به حریف توهین نکنند.

*خانزاده حق اعتراض دارد

محمدزاده در مورد وضعیت پرونده خانزاده گفت: خانزاده حق اعتراض به حکمش را دارد و از این به بعد کمیته استیناف می‌تواند پرونده این بازیکن را بررسی کند.

*مرفاوی تاکنون مدرکی ارائه نداده است

محمدزاده در مورد صحبت‌های مرفاوی بر علیه ف.ک های فوتبال گفت: اگر مرفاوی سند و مدرکی دارد و به ما ارائه بدهد. در حال حاضر مرفاوی در این 2،3 روز مدرکی را به کمیته اخلاق نیاورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار