رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: تبانی تیم فوتبال مس کرمان ثابت شود آن وقت این تیم به لیگ دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

علی اکبر محمد زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فرد دستگیر شده به نام "م.ن" پول‌هایی را از باشگاه مس کرمان دریافت کرده است و ما در حال بررسی و تحقیق این مسئله هستیم که این فرد متخلف پول‌ها را چگونه خرج کرده است.

 محمد زاده  درباره وضعیت بازی برگشت پلی‌آف بین مس کرمان و استقلال خوزستان بیان کرد: این بازی برگزار خواهد شد اگر استقلال خوزستان برنده شود در لیگ برتر بماند که دیگر مسئله‌ خاصی وجود ندارد اما در صورتی که مس کرمان بتواند با تفاضل گل برنده این بازی شود آن وقت در صورت احراز تبانی تیم مس  کرمان، مسئولان فنی تصمیم گیرنده خواهند بود و این تیم به لیگ دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

 از "م. ن" بازجویی می‌کنیم

 رئیس کمیته اخلاق در مورد بازجویی از فرد متخلف به نام "م.ن" بیان کرد: اگر مسئولان قضایی فرد متخلف را به کمیته اخلاق تحویل دهند آن وقت بازجویی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا بررسی و تحقیق را در مورد موضوع تبانی در لیگ دسته یک تکمیل کنیم.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: بعید می‌دانم که در این چند روز به نتیجه برسیم و ما نیاز به زمان بیشتری داریم  به هر حال تبانی باشگاه مس کرمان تاکنون ثابت نشده است و ما همچنان در حال تحقیق و بررسی روی این موضوع هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار