تجمع اعتراضی مقابل سازمان محیط زیست

تعداد زیادی از کارمندان محیط زیست در اعتراض به نا عادلانه بودن حقوق و مزایای خود مقابل ساختمان اصلی پردیسان تجمع کردند.

تجمع اعتراضی مقابل سازمان محیط زیستبه گزارش خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران؛یکی از کارمندانی که نخواست نامش فاش شود، گفت: اعتراض تمام کارمندان به ناعادلانه بودن حقوق و مزایا، تبعیض و حذف 35 درصد فوق العاده شغلی است.

وی همچنین ادامه داد: سازمان محیط زیست بدون برنامه ریزی نسبت به جذب نیرو از طریق آشنایان خود می‌کند و در مقابل از حقوق و مزایای کارمندان رسمی سازمان کسر می‌کند.

یکی دیگر از معترضین به خبرنگار ما گفت: متاسفانه ابتکار تمام اعتبارات سازمان را در اهداف سیاسی و اقتصادی خود هزینه می‌کند.

وی ادامه داد: تمام کسانی که امروز از ساعاتی پیش مقابل ساختمان اصلی محیط زیست مجتمع کرده‌اند، خواهان دریافت مطالبات قانونی خود هستند.

بنابر این گزارش؛ کارکنان خواهان پاسخگویی رئیس سازمان محیط زیست به مطالبات خود هستند، همچنین عده‌ای با شعار "مجابی (معاون حقوقی و امور مجلس محیط زیست) حیا کن، محیط زیست را رها کن" اعتراض خود را نشان دادند.

شایان ذکر است؛ این دومین باری است که از ابتدای سال کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در اعتراض به ناعادلانه بودن حقوق و مزایای خود تجمع کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجمع ، اعتراض ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
محیط زیست یکی از کمترین حقوق ها را در بین کارکنان دولت می گیرد. و محیط بانان هم که بیش از قانون کار و در شرایط سخت در محیط زیست خدمت می کنند کمترین حقوق را در بین کارکنان دریافت می کنند.
دریافتی ادارات دیگر دو سه برابر محیط زیست است.
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس محیط زیست
۱۲:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
من از شما خبرنگاران ممنونم که درد دل ما کارشناسان را منتقل کردید بخدا کارشناسان محیط زیست افراد دلسوز دست پاک هستند ولی متاسفانه بعضی مواقع کارشناس متخصص محیط زیست ماموریت مییروند و روی بعضی از مناطق حفاظت شده و یا معادن نظر منفی میدهند و لی با سیاسی بازی معادن را به فامیل ها شون و دوست وآشنا هاشون بدون در نظر گرفتن نظر منفی کارشناسان موافقت اعلام میکنند . و یا با بودجه سازمان خرج سیاسی بازی و تبلیغات خودشون در مجلس آتی و رفاقاشون میکنند تورو خدا به داد محیط زیست برسید . فقط مجلس میتونه مارا نجات بده
آخرین اخبار