توزیع فرم‌های ثبت حادثه و شبه حادثه در منطقه یک

رئیس اداره HSE منطقه یک گفت: در راستای اجرای فاز اول نظام ثبت و تحلیل حوادث، فرم‌های ثبت حادثه و شبه حادثه در سطح منطقه یک شهرداری تهران در بین پرسنل توزیع گردید.

نرگس هادیزاده مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: هدف از این اقدام را شناسایی علل اصلی و ریشه‌ای حوادث و تجزیه و تحلیل روند حوادث اتفاق افتاده و رویدادها، تعیین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه مناسب برای حذف علل بالفعل و بالقوه بروز حوادث، پیشگیری از وقوع حوادث و کاهش پیامدهای حوادث بر افراد و جامعه، کارکنان، محیط زیست و اموال است.

وی بیان کرد: این روش اجرایی ثبت، گزارش‌دهی، تحقیق بررسی و تجزیه و تحلیل تمامی رویدادهایی است که موجب وارد آمدن خسارت به تاسیسات و تجهیزات یا محیط زیست یا کارکنان می‌گردد.

رئیس اداره HSE منطقه یک تصریح کرد: در این روش منظور از حادثه یک اتفاق یا واقعه ناخواسته (رویداد برنامه‌ریزی شده) که منجر به مرگ، بیماری، جراحت، صدمه و یا سایر خسارت گردد است و شبه حادثه به اتفاقی که در آن هیچ گونه بیماری، جراحت، خرابی و یا زیانی حادث نشده باشد گفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با اجرای این روش و برنامه‌ریزی جهت رفع عوامل ایجاد کننده حوادث و شبه حوادث شاهد کاهش حوادث و شبه حوادث در سطح منطقه باشیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: توزیع ، فرم ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار