رییس کمیته ملی المپیک در مراسم استقبال از ملی پوشان کشتی فرنگی گفت: کشتی جزو رشته های پر مدال ما در المپیک است و حل مشکلات کشتی را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ملی پوشان کشتی فرنگی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا، ساعت 30 دقیقه بامداد از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به کشورمان بازگشتند.

کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و دبیر فدراسیون کشتی تنها استقبال کنندگان از تیم ملی کشتی فرنگی بودند.

کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در مراسم استقبال از فرنگی کاران کشورمان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کشتی جزو رشته های پر مدال ما در المپیک است و هر چند ورزشکاران برای مسائل مالی افتخار آفرینی نمی کنند اما پرداخت پاداش های قبلی آنها در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

وی افزود: جامعه کشتی در چند وقت اخیر افتخارات زیادی کسب کرده است ، قهرمانی آزادکاران در آسیا و جهان و اکنون نیز قهرمانی فرنگی کاران در آسیا نشان از عملکرد این رشته در سطح بین المللی داشته است.

وی در خصوص آمادگی ورزش کشور برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک گفت: تمام برنامه ریزی ها انجام شده ، بودجه مورد نیاز مشخص شده است/ف از محل تمرینات و مسائل فنی و امکانات ، همگی در حال بررسی هستند تا ورزشکاران با آمادگی کامل در انتخابی المپیک حضور یابند.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: از دید ما رشته هایی مثل کشتی، تکواندو و پرتاب دیسک جزو رشته های سطح اول هستند و بطور حتم توجه ویژه ای به این رشته ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آسیا ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار