دارنده مدال طلای وزن 86 کیلو گرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت:به طور حتم از قهرمانی در آسیا خوشحال شدم اما با همه توان به دنبال دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2015 هستم.


علی رضا کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:با توجه به این که به تازگی از رده سنی جوانان به بزرگسالان آمدم و حضور در رقابت های جام جهانی تنها تجربه ام در این رده بود اصلاً فکر نمی کردم سطح مسابقات قهرمانی آسیا تا این حد بالا باشد.
وی تصریح کرد:در هر صورت مسابقات قهرمانی آسیا برای من تجربه بسیار ارزنده ای بود چرا که توانستم با حریفان خارجی روبرو شوم و اعتقاد دارم حضور در این رقابت ها کمک بسیار بزرگی برای موفقیتم در مسابقات انتخابی تیم ملی خواهد کرد.
دارنده مدال طلای جوانان جهان درباره مسابقات انتخابی و این که با وجود مدعیان بسیار چقدر به پوشیدن دوبنده تیم ملی امیدوار است گفت:به خوبی می دانم که در وزن 86 کیلو گرم کشتی گیران مدعی بسیاری حضور دارند که همگی با جدیت به دنبال دوبنده تیم ملی هستند اما به هر حال من هم برای زندگی ورزشی ام برنامه ریزی کردم و یکی از اهدافی که به دنبالش هستم حضور در بازی های المپیک 2016 است در نتیجه باید در مرحله نخست به دنبال ملی پوش شدن در مسابقات جهانی لاس وگاس باشم  که برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
کریمی در خاتمه عنوان کرد:از کادر فنی و  همه کسانی که برای موفقیت من در کشتی زحمت کشیدند قدردانی می کنم و یک تشکر ویژه هم از محمد کرمانی مربی سازنده ام و پدر و مادرم که تحت هر شرایطی همواره حمایتم کردند دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار