زینالی در همایش "نظام جهانی در حال تغییر فرصت‌ها و تهدیدها" تاکید کرد

فضای مجازی فرصتِ ویژه جهان اسلام برای مقابله با نظام سلطه

کارشناس روابط بین‌الملل گفت: جهان اسلام می‌تواند از ظرفیت اینترنت به منظور رساندن پیام صلح و مقابله با استکبار استفاده نماید.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "زینالی" کارشناس روابط بین‌الملل در همایش "نظام جهانی در حال تغییر فرصت‌ها و تهدیدها" اظهارداشت: جهان اسلام می‌تواند از ظرفیت اینترنت به منظور رساندن پیام استفاده نماید.

وی افزود: جهان اسلام با استفاده از فرصت به وجود آمده از طریق فضای مجازی می‌تواند پیام خود را به گوش سایر ملت‌ها برساند.

متأسفانه نظام سلطه بر رسانه‌های بزرگ جهان تسلط دارد

کارشناس روابط بین‌الملل اضافه کرد: امروزه متأسفانه نظام سلطه بر رسانه‌های بزرگ جهان تسلط دارد و هر کشوری که بر رسانه‌ها تسلط داشته باشد، نقش اساسی در تصمیم‌گیری‌های جهانی دارد.

زینالی در ادامه یادآور شد: با این حال دنیای اسلام می‌تواند با استفاده از فرصت به وجود آمده از طریق فضای مجازی و رسانه‌های نوظهور ضمن انتقال پیام خود به دیگر ملت‌های دنیا از این طریق ظلم نظام سلطه را که بر دنیای اسلام در حال تحمیل شدن است را به گوش جهانیان برساند.

نظام سلطه نمی‌تواند خواست‌ها و امیال خود را بر جهان اسلام تحمیل نماید

وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه نمی‌تواند خواست‌ها و امیال خود را بر جهان اسلام تحمیل نماید و جهان اسلام می‌تواند با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای خود نقش اساسی در تغییر نظام جهانی فعلی ایجاد نماید. همچنین رسانه‌های نوظهور مانند فضای مجازی فرصت گرانبهایی در اختیار دنیای اسلام قرار داده تا ندای حق‌طلبانه دنیای اسلام را به دیگر کشورها و ملت‌ها برساند و واقعیت‌ها را به آن‌ها نشان دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار