رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ارزش‌های خمینی کبیر هر روز در حال پیشروی بوده و ارزش‌های اسلام از مدیترانه تا قفقاز و دریای سرخ در حال گسترش است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم همایش ستاد برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: امام یک معجزه بزرگ الهی است که همه نشدنی‌ها را شدنی کرد و حقیقت انسان‌ها را به آن‌ها نمایان کرد.

وی ادامه داد: ظرافت با کرامت شخصیت انسانی از جمله ویژگی‌های حضرت امام بود که امام بزرگوار با کنار زدن تاریکی‌ها مسیر کمال را نمایان کرد.

سردار نقدی تأکید کرد: دشمن تلاش می‌کند که ارزش‌های امام(ره) را محو کند و از توان رسانه‌ای خود در این زمینه کمک می‌گیرد که همه این تلاش‌ها به شکست منجر شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ارزش‌های امام خمینی(ره) یقه زورگویان و مستکبران را گرفته و امروز ملت‌ها در مناطق مختلف، آمریکا را با اردنگی بیرون می‌کنند و درها به سوی انقلاب اسلامی باز شده است.

وی با اشاره به این که ارزش‌های خمینی کبیر هر روز در حال پیشروی است، تأکید کرد: امروز ارزش‌های اسلام از مدیترانه تا قفقاز و دریای سرخ را فرا گرفته و مستکبران در شمال آفریقا همه تلاش خود را می‌کنند تا فریاد اسلام را خاموش کنند، اما هر چه تلاش می‌کنند نور اسلام ناب پرفروغ‌تر می‌شود.

سردار نقدی با اشاره به لزوم توجه به وصیت امام خمینی(ره) و لزوم توجه به تفسیر نورانی بیانات امام یادآور شد: امام یکپارچه ضد ظلم و استکبار بوده و پیام امام، شفاف و غیرقابل انحراف است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به لزوم حمایت از ولی‌فقیه به عنوان جمله ویژه امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: ما در انقلاب اسلامی از ارزش‌های امام خمینی(ره) دفاع کرده‌ایم و ارزش‌های امام مو به مو و قدم به قدم پیش می‌رود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار