حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در دومین یادواره شهدای قطع نخاعی کشور؛

در برابر استکبار کوتاه نمی‌آییم

نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر گفت: در برابر استکبار کوتاه نمی آییم و کوتاه آمدن در برابر اسکتبار عواقب ناخوشایندی دارد.

در برابر استکبار کوتاه نمی آییمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "علیرضا پناهیان" نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر در مراسم دومین یادواره قطع نخاعی کشور که در حسینیه فاطمه زهرا برگزار شد  اظهار داشت: در برابر اسکتبار کوتاه نمی آییم و کوتاه آمدن در برابر اسکتبار عواقب ناخوشایندی دارد.

وی با اشاره به لزوم توجه به بیانیه‌های امام و لزوم بازخوانی و توجه به آ‌ن‌ها یادآور شد: امام متعلق به شهدا و جانبازان است و انقلاب به دست جانبازان سپرده شده و شهدا و جانبازان امامت و ولایت فقیه را پذیرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر گفت: جانبازان تجسم معارف و خوبی‌ها هستند و سال به سال به رونق مراسم پاسداشت شهدا افزوده می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز نحوه برخورد با جانبازان بسیار مهم است و باید در این زمینه توجه لازم صورت گیرد و جانبازان و خانواده‌های شهدا مقابل استکبار ایستادگی کردند و مانند سروهای راست قامتی هستند که باعث افتخار ملی هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: یادواره ، شهدا ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار