«شهداد روحانی» با قطعه "خلیج فارس" به تلویزیون می‌آید

«شهداد روحانی» رهبر ارکستر و آهنگساز دوشنبه این هفته مهمان برنامه شبکه چهار خواهد بود.

حبیب ذوالفقاری کارگردان برنامه "نغمه" در خصوص برنامه و چگونگی آن در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: برنامه "نغمه‌ها" این هفته دوشنبه ساعت 22، با حضور شهداد روحانی به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود و قطعه "خلیج فارس" در این برنامه پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین بخش‌هایی از کنسرت این آهنگ‌ساز که در آذر‌ماه برگزار شد و همین طور قسمت‌هایی از کنسرت شنبه شب روحانی در برج میلاد به نمایش گذاشته می‌شود.

ذوالفقاری ادامه داد: هر برنامه ر مدت زمان 60 دقیقه تهیه شده است و به کارهای کی هنرمند حوزه‌ی موسیقی می‌پردازد. 

هر هنرمند در هر برنامه به انتخاب خود، بدون هیچ دخل و تصرفی در انتخاب از جانب عوامل برنامه، در مورد 5 قطعه از کارهایش به لحاظ فنی و محتوای صحبت می‌کند. هنرمندانی که در این برنامه حضور می‌یابند در حوزه‌هایی چون: تک نوازی، خوانندگی، رهبری ارکستر و موسیقی کلاسیک و اصیل فعالیت دارند.

وی افزود: هنرمند در هر برنامه از خود و آثارش سخن می‌گوید. در این برنامه مجری نداریم و سؤالاتی که پرسیده می‌شوند،  روی آنتن پخش نمی‌شود. مگر مواقعی که بیننده با پاسخ هنرمند متوجه سؤال پرسیده نشود و توضیح، گنگ باقی بماند.

کارگردان برنامه تغمه‌ها اظهار داشت: علاقه‌مندیم یک مجموعه از اهالی موسیقی در " دهه 90 " داشته باشیم که بسیاری از آن‌ها قابلیت پخش دارند. در انتخاب‌ها دقت داریم که در جایگاه مشخص باشند و سعی می‌کنیم کارهای خوب را ارائه داده تا مورد نقد مجموعه موسیقی قرار نگیریم.

حبیب‌ ذوالفقاری ادامه داد:امکان کار در همه حوزه‌ها و جود دارد. اما تا کنون ورود جدی در حوزه موسیقی پاپ نکرده‌ام هم اکنون در حوزه موسیقی کلاسیک و اصیل فعالیت داریم و باید به صورت پله پله جلو رفته تا سراغ موسیقی پاپ، ترانه سراها و ... برویم.همچنین توانای کار در زمینه موسیقی ملل، نواحی و نغمه‌های محلی را نیز داریم.

وی در پایان گفت: این برنامه با حمایت خاص  مدیر شبکه و مسئولین این برنامه انجام می‌شود و اگر این حمایت‌ها نبود، " نغمه‌ها" هرگز به این سطح نمی‌رید.

گفتنی است برنامه " نغمه‌ها " هر هفته راْس ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش و تکرار آن چهارشنبه‌ها ساعت 16 و جمعه‌ها ساعت 9:30 صبح است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار