انتصابات جدید در سیما

با حکم معاون سیما «دکتر احمد سفیدی» مدیر شبکه سلامت سیما، «محمد سرشار» مدیر شبکه کودک سیما و «دکتر آبتین مهدی پور» مشاور معاون سیما و دبیر شورای سیاست گذاری سلامت شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، در حکم جدید معاون سیما به مدیر شبکه سلامت سیما، توجه به سیاست های کلان کشور درباره سلامت و نیز بهره گیری از اساتید و دست اندرکاران امر مهم سلامت و همچنین استفاده از نظرات جامع علمی و پژوهشی در این زمینه؛ برای گسترش سلامت جامعه را تأکید کرده است.

همچنین در حکم مدیر شبکه کودک سیما، نگاه فطری به کودکان و بهره گیری از دانش تعلیم و تربیت اسلامی، روانشناسی کودک و همچنین تجربیات اهالی فرهنگ و هنر؛ در انتقال مفاهیم و آموزه های لازم، مبتنی بر انسان شناسی و اهداف انقلاب اسلامی تأکید شده است.

شایان ذکر است، رسانه ملی به عنوان یک مربی اثرگذار برای تحقق چنین تحولی اهتمام داشته و دارد و با تاسیس شبکه کودک به این تلاش شتاب بیشتر خواهد داد.

گفتنی است در حکم مشاور معاون سیما و دبیر شورای سیاست گذاری سلامت؛ دریافت سیاست های کلان کشور و رسانه ملی درباره سلامت و انتقال آنها به مدیریت های برنامه ساز و همچنین هماهنگی و نظارت بر برنامه های که به طور مستقیم و غیر مستقیم به موضوع سلامت می پردازند؛ اشاره شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار