نقل قول‌های هفته

مورینیو: تدارکاتچی نبودم که جام را فتح کنم/آبیدال: فداکاری آلوز را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم

سایت فیفا هر هفته به نقل قول‌های چهره‌های مشهور در خصوص فوتبال می‌پردازد.

مورینیو: تدارکاتچی نبودم که جام را فتح کنم/آبیدال: فداکاری آلوز را هیچ وقت فراموش نمی‌کنمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سایت فیفا هر هفته به انتشار مهمترین نقل و قولهای چهره مشهور در فوتبال جهان می‌پردازد.

*اریک آبیدال:

آلوز به من پیشنهاد داد که کبدش را اهدا کند. او بسیار جدی بود اما من هیچوقت این را قبول نمی‌کنم چرا که او یک فوتبالیست حرفه‌ای است و خانواده داشت عمل بسیار سختی است اما یکی از اقوام من این کار را انجام داد 42 روز در بیمارستان بستری بودم به هیچ وقت شیمی درمانی نکردم اما عمل پیوند بسیار سخت بود من هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم از لحاظ ذهنی و فیزیکی احساس می‌کردم بسیار ضعیف هستم اما یک بسته جالب یک روز دریافت کردم که وقتی آن را باز کردم پروانه‌های زیبایی به پرواز درآمدند بسیارخوشحال شدم که هنوز عده زیادی هستند که من بر ایشان اهمیت دارم.

*مورینیو:

من خیلی باهوش نیستم همیشه باشگاه‌ها و کشورهای متفاوتی را انتخاب می‌کنم من با چلسی و اینترمیلان و رئال مادرید در شرایطی سخت قهرمانی شدم برابر بارسلونا که بهترین تیم تابریخ این باشگاه بود با رئال پیروز شدم و رکورد 100 امتیاز در لالیگا رسیدم شاید در آینده قدری با هوش‌تر شوم و تیمی را انتخاب کنم که همیشه قهرمان باشد و در آن کسی تدارکاتچی است به قهرمانی دست یابد.

*ژاوی:

من تا سال 2008 شناخته نمی‌شدم در جاییکه 10 سال بود در این تیم (بارسلونا) حضور داشتم تا خبری از من انتشار یافت که من در تیم یک بازیکن تمام عیار هستم و ادگار داویدس چهره مرا خوب نشان می‌دهد و من در نقش بازیکنی ظاهر می‌شود که تنها توپ را از این طرف به آن طرف می‌برم و من از این خبر بسیار خندیدم.

*بکن بائر:

ماریو گوتزه مانند یک بازیکن نوجوان عمل  می‌کند وقتی که گرفتن توپ ناکام می‌شود دست از کار می‌کشد.

*جان کارو پس از هشتمین باخت پیاپی نیوکاسل:

من فکر می‌کنم هم اکنون بهترین سرمربی تاریخ باشگاه نیوکاسل هستم.

*تیاگو آلکانترا در خصوص مسی:

او یک بازیکن چشم‌نواز است فوق‌العاده و یک موجود جنگنده است او فرای گل زدن برای فوتبال بازی می‌کند تا کنون در لیگ 40 گل به ثمر رسانده است او اگر برای گل بازی می‌کرد 25 گل بیشتر نمی‌توانست به ثمر برساند.

*روی کین در خصوص شکست رئال برابر یوونتوس:

واقعا برای رئال مادرید مشکل است که با 10 بازیکن ادامه دهد. گرت بیل برای آنها هیچ سودی ندارد او اعتماد به نفس تیم را از میان می‌برد. و هم تیمی‌های او از این جهت خوشحال نیستند او مانند یک بچه مدرسه‌ای بازی می‌کند باید او کارواخال را از تیم به بیرون انداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار