بکن‌بائر تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت

اسطوره فوتبال آلمان تحت عمل جراحی باز قلب قرار گرفت که عمل جراحی او موفقیت آمیز بود.

فرانتس بکن‌بائر یک روز پس از این که دفترش از سوی ماموران پلیس به اتهام فساد مالی در جریان میزبانی جام جهانی 2006  مورد تفتیش قرار گرفت، تحت عمل جراحی باز قبل قرار گرفت و با موفقیت توانست از این عمل بیرون بیاید.
مسئولان فیفا قرار است درباره میزبانی آلمان در جام جهانی 2006 از فرانتس بکن بائر 70 ساله بازجویی کنند. بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان در حالی که دو ساعت مورد بازجویی قرار داشت، به کلینیک رفت و عمل قلب خود را انجام داد. همچنین قرار است ادامه بازجویی فیفا از بکن‌بائر بعد از بهبودی کامل او صورت بگیرد.
بکن بائر به دلیل فساد مالی مورد بازجویی قرار گرفته است. آن طور که دادستان سوییس عنوان کرده است، بکن بائر همراه دو تن از روسای سابق فدراسیون فوتبال آلمان مورد بازجویی قرار خواهند گرفت که این بازجویی فعلا به دلیل عمل قلب بکن‌بائر متوقف شده است.
بکن‌بائر که همراه با آلمان به عنوان بازیکن و مربی قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده است، پیشتر عنوان کرده بود کارهای اشتباهی انجام داده است ولی هرگونه دریافت رشوه و فساد را رد کرده بود.
از بکن بائر به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ یاد می‌شود که کاپیتان آلمان در جام جهانی ۱۹۷۴ بود و در جام جهانی ۹۰ نیز توانست به عنوان مربی آلمان را قهرمان جهان کند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار