گواردیولا: با سیستم هجومی به مصاف بارسلونا می‌رویم/ انریکه: امشب جذاب ترین بازی اروپا رقم می‌خورد

پیش از دیدار مرحله حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان میان دو تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ و بارسلونا مربیان دو تیم به صحبت پرداختند.

گواردیولا: با سیستم هجومی به مصاف بارسلونا می‌رویم/ انریکه: امشب جذاب ترین بازی اروپا رقم می‌خوردبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیفا: دو تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ و بارسلونا در دیدار حساس مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

 گواردیولا: با تیم تمام هجومی به مصاف بارسلونا می‌رویم

 پپ گواردیولا سرمربی باشگاه فوتبال بایرن مونیخ در این خصوص گفت: باید مقابل بارسا فقط گل به ثمر برسانیم  ما در مرحله نیمه نهایی هستیم چرا که تیاگو‌ آلاکانتراس‌ در مرحله رفت یک چهارم نهایی توانست گل به ثمر برساند بدون گل او ما نمی‌توانستیم در مونیخ‌ بازی راحت‌تری داشته ب اشیم.

واقعا اگر نتوانیم  یک گل به ثمر برسانیم حضور در فینال  لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت خواهد بود.

 ما خیلی بر روی سیستم دفاعی خود تکیه می‌کنیم وسعی می کنیم بیشتر به حمله روی آوریم.

من برای تیم بارسلونا‌ احترام زیادی می‌گذارم  اما به هر حال اگر هر  کدام از بازیکنان تیمم گل به ثمر برسانند من بسیار خوشحال می‌شوم، بارسلونا بخش  از زندگی من است اما به هر حال من در بایرن مونیخ‌ هستم تا به پیروزی دست یابیم.

 انریکه: یکی از زیباترین‌ بازی های اروپا امشب شکل می‌گیرد

 لویس انریکه سرمربی باشگاه بارسلونا در این خصوص گفت: تنها یک توپ‌ وجود دارد و هر دو تیم نیز آن را می‌خواهند،  باید ببینیم چه اتفاقی  رخ می‌دهد و کدام تیم بهتر است؟

 اما این دیدار را می‌توانیم به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های فوتبال  اروپا نام ببریم چرا که قابلیت آن را دارد که این لقب را دریافت کند .

من پپ گواردیولا را به خوبی می‌شناسم می‌دانم که او این بازی را تا اندازه بسیار زیادی برای ما سخت خواهد کرد اما ما در طول دیدار لیگ قهرمانان‌ با حریفان بزرگ  در مراحل مختلف مواجه شدیم اما در نهایت توانستیم  بر تمام آنها غلبه کنیم‌ برابر بایرن مونیخ‌ نیز تلاش می کنیم تا عملکرد مشابه‌ای داشته با شیم.

 من فکر نمی‌کنم  در این سطح تیم  باشد که از تیم دیگر برتر باشد و تنها به این بستگی دارد که ما به چه شکل بازی می‌کنیم ، و سعی می کنیم بازی خودمان را ارائه دهیم چرا که همیشه می دانیم به چه شکل بازی کنیم زیرا توانایی بازی کردن  به شکل های مختلف را داریم، ما در خانه با حمایت هواداران بهتر بازی خواهیم کرد و قوی تر خواهیم شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار