قایم مقام تولیت آستان قدس رضوی از آغاز برنامه ریزی های جدی صادرات تولیدات گل وگیاه به کشور های منطقه خبر داد.

عزیزیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،گفت: باتوجه به بحران آب ،باید با مدیریت منابع آبی و تولیدات کشاورزی به عنوان یکی از گام های استراتژیک کشور ، بیشترین تولید با کمترین مصرف منابع آبی را داشته باشیم .

وی گفت : با توجه به اینکه 33درصد ازجغرافیای شهر مشهد را فضای سبز باغات آستان قدس رضوی تشکیل داده می توان با همکاری این سازمان و شهرداری مشهد برنامه های ویژه ای را در توسعه فضای سبز شهری و ایجاد روحیه ای با نشاط در میان مجاوران و زایران انجام داد.

عزیزیان با بیان اینکه می توان پوشش های جدید گیاهی و درختان با ثمر که در اقلیم های جهانی کاشت و به بعمل می آیند را در سطح شهر افزایش داد افزود: آستان قدس رضوی با همکاری نمایشگاه بین المللی مشهد آمادگی جهت شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی را دارد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به نزدیک شدن رویداد انتخاب مشهد مقدس در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام اشاره کرد و گفت: تمام فعالیت ها و برنامه هایی که در مشهد روی داده و برای آینده نیز طراحی شده به برکت وجود شریف بارگاه منور رضوی است و در این راستا آستان قدس رضوی به صورت یکپارچه و با بهره مندی از تمام بخش های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود آماده مشاوره و برنامه ریزی برای میزبانی از زایران جهان اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.