سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: گزارشات احمد شهید در حالی ارائه می‌شود که در کشوری مانند یمن مردم زیر بمب‌های خوشه‌ای عربستان جان خود را از دست می‌دهند و یا تروریست‌ها علیه زن‌ها و کودکان جنایت می‌کنند با این وجود وی به اعدام قاچاقچیان و قاتلان در ایران از زاویه حقوق بشر نگاه می‌کنند.

"سیدحسین نقوی حسینی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به گزارش "احمد شهید" درباره توقف اعدام قاچاقچیان و قاتلان در ایران، اظهار داشت: احمد شهید از گزارشگر‌های ویژه‌ای است که به جای پرداختن به مسائل حقوق بشر به بازی‌های سیاسی دست می‌زند.

وی ادامه داد: این گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل عاملی در دست سیاست بازان عرصه بین المللی است.

نماینده مردم تهران، ورامین و پیشوا تصریح کرد: گزارشات وی در حالی ارائه می‌شود که در کشوری مانند یمن مردم زیر بمب‌های خوشه‌ای عربستان جان خود را از دست می‌دهند و یا تروریست‌ها علیه زن‌ها و کودکان جنایت می‌کنند با این وجود وی به اعدام قاچاقچیان و قاتلان در ایران از زاویه حقوق بشر نگاه می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: قاچاقچیانی که دست به نابودی نسل‌ها می‌زنند و قاتلانی که جان انسان‌ها را گرفتند را احمد شهید به قضاوت و حمایت از انها می‌پردازد که این خود نشان دهنده باطل بودن گزارش‌های وی دارد.

نقوی حسینی در پایان خاطر نشان کرد: امروز چهره احمد شهید برای همه محافل حقوق بشری شناخته شده است و همگان می‌دانند وی به جای پرداختن به حقوق بشر واقعی به دنبال سیاست بازی در عرصه بین المللی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مظفر
۲۱:۳۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
ننگت باد آل سعود.روی رژیم صهیونیستی را سفید کردید.نزد مسلمانان جایت کنار اسراییل خواهد بود.
United States of America
آرش
۱۹:۵۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
بابا احمد شهید دیگه کیه بزار هی برا خودش گزارش بنویسه اگه راست میگه یه سر یه یمن بزنه.
آخرین اخبار