سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر دفاع برای پاسخ به سوال نمایندگان به کمیسیون امنیت آمد که سه تن از نمایندگان از سوال خود انصراف دادند و حسن کامران نماینده مردم اصفهان سوال خود را مطرح کرد.

هیات بلند پایه‌ای از ایران عازم سوریه شد/ درخواست مجلس از سازمان‌های بین‌المللی برای کمک به پایان کشتار در یمن
سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره جلسه امروز عصر (سه شنبه) این کمیسیون گفت: در جلسه امروز عصر کمیسیون دو لایحه تشکیل واحد پلیس قضایی و لایحه تشکیل منطقه آزاد تجاری- صنعتی بوشهر مطرح شد، که هر دو لایحه برای دولت بود و هردوی آنها در کمیسیون  مورد بررسی قرار گرفت؛ اما هیچ کدام به رای گذاشته نشد به دلیل آنکه مواد این دولایحه باید مورد بررسی بیشتر قرار می‌گرفت.

وی افزود: در ادامه این جلسه موضوع جنایات آل سعود در یمن مطرح و قرار شد که یکشنبه هفته آینده کمیسیون بحث جدی را برای این جنایات داشته باشد و در جلسه امروز مجددا اعضای کمیسیون کشتارهای روزهای اخیر در این کشور را محکوم کردند و از سازمان‌های بین‌المللی درخواست کرد که به فریاد مردم مظلوم یمن برسند.

حسینی اضافه کرد: مدعیان حقوق بشر و دموکراسی کجا هستند که برای اعدام یک قاچاقچی بیانیه صادر می‌کنند اما این همه کودک و زن بی‌گناه کشته می‌شوند اما هیچ کس دم فرو نمی آورد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هیات بلند پایه‌ای از این کمیسیون عازم سوریه شد که علا الدین بروجردی، رییس کمیسیون در راس هیات قر ار دارد و اسماعیل کوثری، محمد دهقان و عیسی‌زاده دیگر اعضای این هیات را تشکیل می‌دهند که قرار است با مقامات سوریه ملاقات کنند.

وی هم چنین عنوان کرد: وزیر دفاع نیز برای پاسخ به سوال نمایندگان به کمیسیون امنیت آمد که سه تن از نمایندگان از سوال خود انصراف دادند و حسن کامران نماینده مردم اصفهان سوال خود را مطرح کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار