بیرجند؛

رای مثبت 149 نفر از نمایندگان مجلس به طرح استانی شدن انتخابات

149 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح استانی شدن انتخابات رای مثبت داده اند که رای نسبتا خوبی بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ نماینده مردم بیرجند ،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: البته فقط کلیات این طرح مطرح شده و رای آورده و جزئیات آن توسط کمیسیون در حال بررسی می باشد.

حجت الاسلام سید مهدی عبادی با بیان اینکه این طرح منتقدان و موافقان پروپا قرصی دارد تصریح کرد: به راحتی و صد درصد نمی شود بیان کرد که آیا آن مزایا را که ذکر شده است دارد یا ندارد .

وی خاطرنشان کرد: باید این طرح به صورت آزمایشی در چند استان کشور اجرا شود تا نتایج آن مشاهده شود و در صورت مفید بودن آن و تحقق اهداف مورد نظر در کل کشور اجرایی شود.

نماینده مردم بیرجند ،درمیان و خوسف تاکید کرد: این طرح باید حتما به صورت آزمایشی انجام شود ،تا تمام بحث ها و موارد در آنجا دیده شود  

حجت الاسلام سید مهدی عبادی در خصوص نظر وی برای اجرایی شدن این طرح گفت: تا حدودی موافق هستم اما تا زمانی که در عمل انجام نشود، نمی شود قضاوت صد در صدی کرد،باید دید در عمل چه اتفاقی می افتد.

وی دلیل مخالفت برخی از گروهها و طیف ها را برای اجرایی شدن این طرح افزایش حساسیت های منطقه ای و افزایش مخالفت ها میان نمایندگان عنوان کرد وافزود: مدافعان سرسخت این طرح نیز اجرایی شدن این طرح را کاهش حساسیت های منطقه ای مطرح می کنند.

نماینده مردم بیرجند ،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از جمله دلایل استانی شدن این طرح را کاهش حساسیت های منطقه ای ،نگاه کلی تر نمایندگان به مباحث،کاهش درگیری نمایندگان در موارد جزئی،شناخته شدن آدم های بزرگتر عنوان کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.