درصفحات اجتماعی امروزروزنامه های کشور موضوع های قرارمرگ دخترجوان بادوست فضای مجازی ویتیمان ایدزکودکان کوچک رنج های بزرگ پیگیری شد.

روزنامه ایران، جام جم، هفت صبح و همشهری درصفحات اجتماعی امروز خود به مطالبی همچون قرارمرگ دختر جوان با دوست فضای مجازی، یتیمان ایدز کودکان رنج های بزرگ و... اشاره کردند که در ادامه نگاهی کوتاه به آن خواهیم داشت..

روزنامه جام جم روزنامه رسانه ملی در گزارشی در صفحه جامعه خود به موضوع «یتیمان ایدزکودکان کوچک رنج های بزرگ» پرداخته است، نوینده در این گزارش به مشکلاتی که ایدز در بین کودکانی دنیای پیرامونشان با ایدز گره خورده بدون آن که بدانند ایدز به چه معناست و یا حتی بدون آن که به این بیماری مبتلا باشد، پرداخته و این موضوع تلخ را مورد بررسی قرار داده است.

این روزنامه در این مطلب آورده که براساس آمارهای سازمان ملل تا سال 2009 حدود 16 میلیون یتیم ایدز در جهان شناسایی شده است. یعنی 16 میلیون کودک کم سن و سالی که پدر یا مادرشان را از دست داده اند به ایدز مبتلا شدند.

اما از موضوع ایدز که بگذریم روزنامه هفت صبح در صفحه پرونده روز خود به موضوع جالبی با عنوان «از پشت مو تا ریش داعش» پرداخته که اشاره دارد به مدل هایی که از سال های 40 و 50 تا امروز تغییرهای زیادی به خود دیده و آرایشگاه هایی که اقدام به اصلاح مو در مدل های اصطلاحا "شیطان پرستی" می کنند جوازکسبشان باطل می شود.

در ادامه این مطلب به موضوعاتی مثل خالکوبی، سولاریوم، برداشتن زیر ابرو و چالش های نیروی انتظامی با آرایشگاه های مردانه و برخورد با جوانانی که اقدام به اصلاح عجیب و غریب موهای خود می کنند، اشاره شده است.

حالا از برخورد پلیس با مدل موهای نامتعارف گفتیم خبری هم بشنوید از روزنامه ایران که بی ارتباط با موضوع بالا نیست. این روزنامه در صفحه اجتماعی خود به موضوع «گشت ارشاد از نگاه موافقان و منتقدان» پرداخته و گفته در آستانه فصل تابستان فعالیت گشت های امنیت اخلاقی برای کنترل حضور بانوان، حجاب و عفاف آنها در اماکن تفریحی و ایستگاه های مترو شدیدتر و سخت تر می شود.

اما بخش محبوب رونامه ایران صفحه حواث آن است که این روزنامه در صفحه شوک امروز خود به موضوع «افشای راز دوست مجازی آزاده» پرداخته است، داستان از این قرار است که آزاده دختری است که با فردی در دنیای مجازی آشنا می شه و بعد از قرار گذاشتن با آن فرد جسدش در ابتدای شهرک صنعتی عباس آباد پیدا می شود. گروه شوک روزنامه ایران می نویسد که این دخترجوان باضربه شدیدی به سرش و خفگی به قتل رسیده است.

همچنین گروه شوک درصفحه حوداث امروز روزنامه ایران به موضوع های سفر از افغانستان برای قتل یک زن در تهران، داستان شوم زن سرگردان در شهر، شکار دزد قوی هیکل آهن بادوربین های مداربسته و بازسازی سرقت هالیوودی در مرکز پایتخت پرداخته است.

روزنامه همشهری روزنامه ای منتسب به شهرداری تهران است و در صفحه شهری خود به موضوع «پادگان ها از شهر دل نمی کنند» اشاره کرده و گفته است که نهادهای نظامی توقع بارگذاری مسکونی و غیرمسکونی گسترده در پادگان ها را دارند! ورود ظروف پلاستیکی به شهرداری ممنوع شد! خبر دیگری است که این روزنامه به آن اشاره کرده همچنین در خصوص لزوم انتقال تجربیات پایتخت به سایر شهرها در حوزه فرهنگی پرداخته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار