ملی پوش اهداف پروازی گفت: تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی حداقل امکانات را هم برای شرکت در مسابقات جهانی ندارد.

 بابک یگانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره حضور تیم ملی اهداف پروازی در جام جهانی تیراندازی قبرس بیان کرد: رقابت های جهانی قبرس اولین حضور ملی پوشان اهداف پروازی بعد از ماه ها دوری از مسابقات بین المللی در سال 2015 بود. 
 
وی گفت: رقابت در مسابقات برای کسب سهمیه المپیک بسیار حساس است و در جام جهانی قبرس نیز 83 کشور با بیش از 150 ورزشکار رقابت نزدیکی داشتند. 
 
یگانه گفت: هدف تیم ملی از شرکت در این مسابقه آمادگی برای رویدادهای آینده بود با این حال ملی پوشان عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. 
 
ملی پوش اهداف پرواز افزود: از سوی فدراسیون تاکنون اردویی برای  تیم ملی برگزار شد اما سعی کردم با برنامه ریزی و تمرینات فشرده در مسابقات قبرس شرکت کنم اما از عملکرد خودم راضی نبودم. 
 
وی اشاره کرد: انتظار داشتم به فینال تراپ اهداف پروازی راه پیدا کنم اما به دلیل تغییر ناگهانی آب و هوا و نداشتن امکانات کافی  از رسیدن به فینال محروم شدم. 
 
همه تلاشم کسب سهمیه المپیک بود 
 
وی افزود: همه تلاش من در رقابت های جهانی قبرس کسب سهمیه المپیک بود که محقق نشد امیدوارم برای مسابقات آینده فدراسیون امکانات و بودجه کافی در اختیار ملی پوشان قرار دهد. 
 
یگانه تصریح کرد: اگر بودجه به اندازه کافی نباشد برای مسابقات آینده هم با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد به طور حتم اگر پول نباشد مدال هم نیست. 
 
ملی پوش اهداف پروازی اظهار داشت: کشورهای شرکت کننده مثل قطر، کویت و هند با بهترین امکانات به قبرس آمدند حتی تیم ملی هند 20 روز قبل از مسابقات در این کشور اردو برگزار کرد. 
 
وی افزود: شرایط اهداف پروازی کشور ما با دیگر کشورها قابل قیاس نیست ما حداقل امکانات را، نیز در اختیار نداریم و فقط با کادر فنی و اعضای تیم ملی در این رقابت ها شرکت می کنیم. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار