سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی برگزار می‌شود

سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی 28، ‌29 و30 مرداد 1394 در هتل المپیک تهران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ برگزاری رخدادهایی در زمینه مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی با هدف به تصویرکشیدن افق‌های بلندمدت این صنعت است، به تصویرکشیدن نیازها در آینده و بحث و گفتگو و پیداکردن راه حل‌های اساسی از جمله اهداف اصلی برگزاری سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی است.

این امر باعث می‌شود که همایش با نگاهی واقع‌بینانه به جلو حرکت کند و تحولی در صنعت مکمل‌ها به وجود بیاورد. بر اين اساس، پس از مطالعات گسترده و با تلاش مؤسسه رسایش و با همراهی اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های رژیمی، غذایی، ویتامینی و گیاهی و سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران اولین همایش مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی افق 1404 مرتبط با تولید و واردات مکمل‌‌ها در راستاي ارتقای كيفيت خدمات بهداشتي و درماني كشور و بهبود سلامت جامعه 20، 21 و22 شهریور ماه 1392 برگزار شد.

در همین راستا، پس از برگزاری موفقیت‌آمیز و پربار اولین همایش و استقبال درخور متخصصان این حوزه، برگزاری متناوب همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با رویکردهای خاص مد نظر قرار گرفت و 28،29و30 خرداد 1393 دومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با نگاهی به تجویز و مصرف منطقی مکمل‌های ورزشی برگزار شد.

اکنون موسسه رسایش با حمایت همه‌جانبه مسئولان این حوزه در سازمان‌های مختلف کشور و با افتخار و اقتدار برای سومین سال متوالی این همایش را با عنوان سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با حمایت و همراهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران، انجمن متخصصان علوم دارویی ایران و اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های رژیمی، غذایی، ویتامینی و گیاهی 28، ‌29 و30 مرداد 1394 در هتل المپیک تهران برگزار می‌کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار