فانی خبرداد:

تدوین شاخص های رتبه بندی معلمان اواخر خردادماه/ صدور احکام از ابتدای مهرماه

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی می کنیم شاخص های رتبه بندی اواخر خردادماه مشخص شوند و از ابتدای مهرماه نیز احکام برای معلمان صادر شود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از معلمان کشوری در سالن حجاب با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش در دولت یازدهم کیفیت بخشی به فعالیت ها است، افزود: درحال حاضر 520 هزار اتاق کلاس درس در کشور وجود دارد که یک سوم آنها غیر استاندارد است.

وی بیان داشت: سیاست هایی که طی هفده ماه گذشته در وزارت آموزش و پرورش اجرا شده است که بودجه سال گذشته 26 درصد نسبت به مصوبه دولت رشد داشته است درحالی که رشد بودجه دولت یازده درصد بوده است و بودجه امسال نیز 23.5 درصد رشد داشته است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در سال 93 برای پرداخت حقوق بهمن و عیدی بودجه 100 درصدی را پرداخت کردیم و برای حقوق اسفندماه بودجه لازم را نداشتیم.

فانی با بیان اینکه در دولت گذشته 116 هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام شدند، تصریح کرد: عده قابل توجه ای از این افراد با رابطه استخدام شدند و ما باید بار آنها را بردوش بکشیم.

وی اضافه کرد: مطالبات فرهنگیان باید پرداخت می شد که آنها عقدب افتاده بود و نمی توانیم این مشکلات را تنها طی شش ماه برطرف کنیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: رتبه بندی معلمان برنامه مفیدی است و برای این هدف شش ماه کار مطالعاتی انجام شده اما برخی رسانه ها واقعیت را نمی گویند.

فانی با بیان اینکه شاخص های رتبه بندی معلمان هنوز به صورت نهایی تدوین نشده است، گفت: درحال حاضر همچنان از طریق سایت این وزارتخانه پی گیر دریافت نظرات همکاران در این حوزه هستیم  و پیش بینی می کنیم شاخص های رتبه بندی اواخر خردادماه مشخص شوند و از ابتدای مهرماه نیز احکام صادر شود.

وی بیان داشت: دولت علاوه بر بودجه مصوب بودجه 1350 میلیارد تومانی را برای رتبه بندی معلمان در سال جاری مصوب کرده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان سه دوره دانشجو پذیرش کرده است که در سال جاری فرزندان فرهنگیان در اولویت پذیرش قرار دارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۲۱:۰۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
معلمانی که امسال قراربود بازنشست شوند دعوت به کار شدند باحکم سی سال بازنشسته می شوند یا سی ویک سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
دست ما کوتاه وخرما بر نخیل
-
علی ازخلخال
۱۱:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
باسلام آقاابلاغ معاونان اجرایی متوسطه 36ساعت ولی هنرستانها باکار مضاعف بادیگر معاونان اجرایی برابر است هفته 8 ساعت بیشتراز سایر مدار کار میکنیم ولی هیچ اضافه کاری نداریم آیا این عدالت است !
-
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
باسلام 28 سال سابقه كار در آموزش وپرورش دارم هر وزيري آمد طرحي اعلام كرد اما حقوق معلم هنوز كم است
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۰۹:۲۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
این شاخص ها چیه که ما نظر بدهیم دوم حقوق سایر ارگان ها همین جور بالا می رود بدون دلیل شاخص و رتبه نوبت که به معلم می رسد دنبال بهانه می گردند واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
رتبه بندی باید قبل از خرداد اجرا شود و بس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
هزار بار این حرفها را زده اند.
-
racist
۰۷:۲۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
از دولت می خواهیم که این طرح رو در سایر ادارات دولتی هم اجرا کند مثل شرکت گاز ، بانکها و ...
آخرین اخبار