زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است/علاقه‌مندان مراقب افراد سودجو باشند

با توجه به اینکه هنوز زمان و نشانی ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است علاقه‌مندان به شرکت در آزمون فریب سودجویان را نخورند.

پاپایی، معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز زمان و نشانی ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است، علاقمندان به شرکت در آزمون فریب سودجویان را نخورند، البته به درخواست آموزش و پرورش مجوز استخدام 5 هزار نفر در آموزش و پرورش توسط سازمان مدیریت صادر شده اما هنوز زمان و نحوه ثبت نام اعلام نشده است. 

وی تصریح کرد: هر گونه خبر و اعلام نشانی یا آدرس در خصوص آزمون توسط برخی سایت‌ها اعتباری ندارد و مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش نیست. 

پاپایی با بیان اینکه دستورالعمل آزمون و زمان و سایر جزییات نحوه برگزاری این آزمون باید به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برسد، افزود: پس از تأیید نحوه برگزاری این آزمون، جزئیات به اطلاع عموم خواهد رسید.




انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۳:۳۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
باسلام وخسته نباشید خدمت شما میخواستم بدونم گناه ماهایی که الان چهار پنج سال ارشد گرفتیم و خونه نشین شدیم وتوانایی. مالی هم نداریم برا دکتری ادامه بدیم بنده یکی از کسانی هستم که امسال دومین سال دکتری برای شبانه قبول میشم ۴ سال و‌خورپه ای هست ارشد گرفتم چ‌ندین سالم هست که اموزش پرورش استخدامی نداشته الانم شرایط سنی گذاشته منی که فارغ التحصیل دانشگاه دولتی با معدل خوب وچندین مقاله داخلی وخارجی هستم باید چکار منم ۱۸ سال درس خوندم که برم منشی بشم خوب قربون این سیستم برم سماهر صد سال یه بار استخدامی دارید گناه ما بدبخت که توی غریبی و شرایط سخت درس خوندیم جیه واقعا؟
آخرین اخبار