سعید جلیلی گفت: گزینه نظامی اولین گزینه بر علیه ایران بود چون آمریکا قدرت مارا درک کرده و درتلاش است فرصت ها را تبدیل به تهدید کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ جلیلی افزود: ملت ایران در طول سالها تجربه هایی با ارزش به دست آورده که از افتخارات این ملت محسوب می شود.

وی افزود: گروه 5+1 چند کشور قلدر هستند که قصد دارند آنها یک طرف باشند و ایران در طرف دیگر و تلاش آنها این است که ایران را مجاب کند تا خواسته های آنها را انجام دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا می گوید گزینه نظامی روی میز است و همین گزینه نظامی را 8 سال به ما تحمیل کرد و همین کشور هایی که تحریم کننده هستند در زمان جنگ  به صدام کمک می کردند و آنهایی هم که سلاح نداشتند به پول به صدام کمک می کردند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی به موفقیت های ایران در مسایل بین المللی  اشاره کرد و گفت: آمریکا به صراحت می گوید برخی از مسایل جاری در منطقه بدون حضور ایران حل نمی شود و این یعنی اینکه به حضور ایران در منطقه پی برده اند.

جلیلی اضافه کرد: دشمن 170 شبکه ماهواره ای تاسیس کرده نه برای اوقات فراقت ما بلکه میداند تمدنی بر اساس اسلام ناب در حال شکل گرفتن است و می خواهد مانع ایجاد آن در کشور  شود چون شکل گرفتن آن برای دشمن عواقب بدی خواهد داشت.

جلیلی با اشاره به موفقیت های جنگ تحمیلی افزود: دشمن میداند که اگر خرمشهر ازاد شد پس جنوب لبنان هم آزاد خواهد شد و یکی از هدف های دشمن این است که پیروزی ما را بپوشاند و مردم اجازه پیشرفت پیدا نکنند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.