مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر آماده‌سازي شبكه براي واگذاري يك ميليون و 400 هزار پورت اينترنت پرسرعت با تكميل تجهيزات انجام یافته است، گفت: در نیمه اول سال جاری عملیات نصب و راه اندازی این پورت ها اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،علیرضا صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به آماده سازی شبکه مخابراتی اظهار کرد:در حوزه شبكه ديتا از نظر درآمدي برنامه‌هاي پيش‌بيني شده محقق شد و برای پاسخگويي به تقاضاهاي مشترکین و متقاضیان براي دريافت اينترنت پرسرعت، در حال حاضر آماده‌سازي شبكه براي واگذاري يك ميليون و 400 هزار پورت اينترنت پرسرعت با تكميل تجهيزات در دستور كار قرار گرفته که در نیمه اول سال جاری عملیات نصب و راه اندازی کامل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در سال 1393 با تأمين بخش عمده تجهيزات مورد نياز كه عمدتا" نصب و راه اندازی شده و بخش دیگر از آن درحال ورود به کشور و در شرف ترخيص است، بسترسازي مناسبي براي تداوم راهبرد رشد و توسعه زیر ساخت ها و ارایه خدمات مطلوب و به روز در شبكه مخابراتي استان تهران فراهم شد. تقويت زيرساخت‌ها در قالب پروژه های بهره گیری از نسل جدید سیستم های انتقال نظیر OTN بوده که شرايط مطلوبي را براي ارايه سرويس مناسب‌تر به اپراتورهاي همراه اول، ايرانسل و رايتل و درآمد زایی جهت شرکت را فراهم کرده است.

صيدي ادامه داد: پروژه توسعه و بهبود ارایه خدمات پشتيباني به مشتركان اينترنت پرسرعت از طريق شماره تلفن 2020 در سال گذشته با توزيع مراكز پاسخگويي در سطح مناطق به خوبي انجام شد. عمليات موفقيت‌آميزي كه مدت زمان پاسخگويي را به زير سه دقيقه كاهش داد. تا قبل از اجراي پروژه، وضعيت پاسخگويي به هيچ‌وجه قابل قبول نبود. همچنین در راستای توسعه امکانات مرتبط با پشتیبانی مشترکین اینترنت، اقدام به نصب و راه اندازی سیستم کنترلی OSS با تکیه بر توان داخلی شرکت و شرکت طرف قرارداد ایرانی ، شده که این سیستم قابلیت پاسخگویی به درخواست متقاضیان را در کمترین زمان و به بهترین نحو مطلوب فراهم می سازد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران همچنین یادآور شد: بهبود عملكرد در زمينه نگهداري و رفع خرابي لينك‌هايي كه در اختيار ساير اپراتورها قرار داده بوديم نيز از پروژه‌هاي موفق سال 1393 شركت است. در سال گذشته بصورت پايلوت با شركت ارتباطات سيار اين پروژه وارد مرحله اجرايي شد . درحال حاضر همكاران شركت ارتباطات سيار رضايت خود را از اقدامات انجام گرفته شده در اين حوزه و افزایش سرعت رفع خرابي در كمترين زمان را اعلام كرده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، اینترنت ، پرسرعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار