سردار صفاری:

آثار شهید مطهری برای همه مراکز مفید است/ تسلط دانشگاه امام حسین(ع) بر راهبردهای دفاعی

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: یکی از کارهای این دانشگاه بازشناسی اندیشه شهید مطهری بوده و با مطالعه، توانسته بر راهبردهای دفاعی مسلط شود.

آثار شهید مطهری برای همه مراکز مفید است/ تسلط دانشگاه امام حسین(ع) بر راهبردهای دفاعی
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار «مرتضی صفاری» فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) در مراسم تجلیل از معلمان و گرامیداشت هفته عقیدتی- سیاسی سپاه که در تالار اندیشه این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: آثار شهید مطهری همه مفید و قابل استفاده بوده و باید همه مراکز فراگیر به آثار شهید مطهری توجه کنند.

وی ادامه داد: شهید مطهری نقش ویژه‌ای در نهضت اسلامی داشته و وقتی به اندیشه‌های ایشان توجه می‌کنیم می‌بینیم که همگام با اندیشه‌های حضرت امام(ره) گام برمی‌داشتند.

سردار صفاری یادآور شد: کارکردهای انقلاب اسلامی بر مبنای دین‌محوری و دین‌گرایی بوده و اگر ایران بر سر زبان‌ها افتاده به‌ دلیل اندیشه‌های امام خمینی(ره) و شهید بهشتی و شهید مطهری است.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: یکی از کارهای این دانشگاه بازشناسی اندیشه شهید مطهری بوده و با مطالعه توانسته بر راهبردهای دفاعی مسلط شود و امید است بتوانیم هر چه بیشتر راه شهید مطهری را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار