سردار صفاری:

ورزش از اولویت‌های نیروهای مسلح است/ ضرورت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: در نیروهای مسلح ورزش به عنوان یک اولویت مطرح است چرا که مقدمات آمادگی‌های رزمی و دفاعی یک کشور، آمادگی جسمانی است.

ورزش از اولویت‌های نیروهای مسلح است/ ضرورت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه ورزشبه گزارش خبرنگار دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح که به میزبانی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) اظهار داشت: مقرر است در این رقابت‌های فرهنگی و ورزشی مسابقات در 11 رشته ورزشی به مدت  5 روز برگزار شود. 

وی تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال توفیق دهد تا تمامی ملت ایران در راستای منویات مقام معظم رهبری که ورزش یکی از آنهاست، قدم بردارند زیرا ورزش می‌تواند جامعه را پرشور و پویا کند. 

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت‌: در نیروهای مسلح ورزش به عنوان یک اولویت مطرح است چرا که مقدمات آمادگی‌های رزمی و دفاعی یک کشور آمادگی جسمانی، روحی و نشاط است که در قالب ورزش انجام می‌شود. 

سردار صفاری در ادامه اشاره‌ای به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با ورزش داشت و یادآور شد: مقام معظم رهبری در رابطه با ورزش توصیه‌های زیادی را مطرح کرده‌اند که این موضوع برای عموم جامعه یک فریضه عمومی است و ایشان فرموده‌اند ورزش باعث حفظ سلامت و نشاط جامعه می‌شود و سرمایه‌ای ماندگار است که زمانی که کشوری می‌خواهد خوب اداره شود و به اهداف خود برسد و در دنیا سرافراز باشد و استقلال حقیقی یابد و در تمام عرصه‌های مختلف اعم از نبردهای اقتصادی و نظامی پیروز شود، نیازمند مردمی سالم، با نشاط و برخوردار از قدرت اراده و تصمیم‌گیری است که تمامی این‌ها از رهگذر توجه به امور ورزشی عملی می‌شود.

وی بیان داشت: در سومین المپیاد فرهنگی ورزشی، دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح  به صورت خودجوش وارد صحنه شدند و با انجام تمرینات مختلف اکنون آماده اند در 11 رشته ورزشی به رقابت بپردازند. 

سردار صفاری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در این رقابت‌ها بتوانیم به وظیفه میزبانی خود جامه عمل بپوشانیم تا شاهد رقابتی پرنشاط و سالم در این المپیاد فرهنگی و ورزشی باشیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، مطرح ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار