سخن گوی وزارت امور خارجه آمریکا از سفر جان کری به خاورمیانه در هفته جاری خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رویترز، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، هفته جاری به عربستان سعودی و پس از آن به پاریس سفر خواهد کرد. «ماری هارف،» سخن گوی وزارت امور خارجه آمریکا، دوشنبه اعلام کرد جان کری برای مذاکره درخصوص امور خاورمیانه با پادشاه عربستان دیدار خواهد کرد.

هارف همچنین اظهار داشت کری برای دیدار با سران سعودی و مذاکره در خصوص مسائل امنیتی منطقه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه را در «ریاض،» پایتخت عربستان، خواهد گذراند. وی در ادامه افزود: کری پس از «ریاض» برای مذاکره با «شورای همکاری خلیج فارس» در خصوص مسائل امنیتی منطقه به پاریس سفر خواهد کرد.

هارف در پایان از دیدار کری با «لوران فابیوس،» وزیر امور خارجه فرانسه، و همچنین مشارکت وی در مراسم بزرگداشت پیروزی متحدان در جنگ جهانی دوم خبر داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
جان کری و دولت متبوعش این روزها ، سخت گرفتارند . جواب صهیونیست ها را بدهند ، جواب ال شیطان را بدهند ، جواب ترک ها را بدهند ، چرا چون این ها دلال تحریم هستند ، و بشترین فایده را در این وسط برده اند ،
خلاصه در مجلسه مذاکره و توافق ژنو ،یک حرف می زنند و در بیرون از جلسه ، همه اش از ایران را فلان می کنیم و بازرسی ها تا روز قیامت ادامه دارد و از این حرفها !
یکی نیست به وزیر امور خارجه بی خاصیت آمریکا بگه ، آخه مگه الان شما بر فعالیت های هسته ای ایران نظارت ندارید ، آژانس و مدیر ژاپنی اش که حقوق بگیر شما هستند .
اصولا اگر ایران در فعالیت های هسته ایش مورد پنهانی داشت ، اجازه می داد ، آژانس پایش را از مرزها بداخل بگذارد ؟
آیا خبرنگاران رسانه ها را بداخل مراکز هسته ایش راه می داد ؟
آیا اجازه می داد آژانس مزدور آمریکا ، بازرسی های فراتر از پادمان داشته باشد ؟
آیا حاضر می شد با دشمنان قسم خورده بشریت یعنی 1+ 5 شامل آمریکا ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان مستعمره صهیونیست ها سر میز مذاکره بنشیند ؟
آخرین اخبار