متولیان: برنامه ام ترویج سوارکاری در کشور است

محمد حسین متولیان گفت:برنامه‌هایم در هیات سوارکاری عمومی سازی این رشته ورزشی است زیرا به علت هزینه‌های بالای سوارکاری تنها عده کمی از افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

محمد حسین متولیان رییس هیات سوارکاری استان سمنان شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد حسین متولیان دیروز در جلسه‌ای که در سمنان برگزار شد با کسب سیزده رای از چهارده رای اخذ شده و از بین چهار کاندیدا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات سوار کاری استان سمنان انتخاب شد.

متولیان گفت: برنامه‌هایم در هیات سوارکاری عمومی سازی این رشته ورزشی است زیرا به علت هزینه‌های بالای سوارکاری تنها عده کمی از افراد می‌توانند از آن استفاده کنند در این مورد بخش خصوصی‌ می‌تواند کمک شایانی به ما دهد.

وی افزود: علمی کردن آموزش سوارکاری نیز از برنامه های پیش رو ماست. همچنین در طرح‌ استعدادیابی با آموزش و پرورش گفتگو کرده‌ایم و در کشف استعدادهای سوارکاری با هم همکاری می‌کنیم.

متولیان در پایان گفت: بحث استانداردسازی سوارکاری را در استان پیگیری می‌کنیم و در این راستا قرار است در آرادان رشته کورس و در بقیه شهرستانها رشته استفاده را رونق بیشتری دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: هیات ، رییس ، سوارکاری ، استان ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار