«شمعدونی» امشب پخش نمی شود

به مناسبت سالروز وفات حضرت زينب (س) ،امشب سريال شمعدونی پخش نمی شود و تله فيلم "چند متر آن طرف تر" ساعت 20:30 جايگزين آن خواهد شد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فيلم‌های تلويزيونی"چند متر آن طرف‌تر" و "مرد و جاده " امشب و فردا عصر از شبكه سه پخش می شود.

فيلم تلويزيونی "چند متر آن طرف تر" به كارگردانی فريدون فرهودی و تهيه‌كنندگي اميرعباس كنی محصول سال 1386 سيما فيلم است كه يك‌شنبه 13 ارديبهشت، ساعت 20:30 از شبكه سه سيما پخش می شود.

در اين فيلم تلويزيونی فاطمه گودرزی، ايرج نوذری، نفيسه روشن، ليلا بلوكاتو  امير اَتشانی  به ايفاي نقش پرداخته‌اند. 

اين تله‌فيلم داستان پدری سالخورده‌ای است كه به بيماری آلزايمر مبتلا شده و در بستر مرگ افتاده است. او دارای 6 فرزند است كه در آخرين شب حياتش، دور هم جمع مي‌شوند تا درباره ارثيه پدری به توافق برسند و ...

فيلم تلويزيوني "مرد و جاده " به كارگردانی كامران قدكچيان، و تهيه‌كنندگي علي ژكان محصول گروه كودك‌ونوجوان مركز سيما فيلم است كه دوشنبه 14ارديبهشت، ساعت 14:30 از آنتن شبكه سه سيما پخش خواهد شد.

اين  فيلم  داستان يك معلم و شاگرد قديمی است كه بعد از سال ها با يكديگر در مسيري مشترك همراه می شوند. برخورد نامناسب و مشكلاتي كه معلم در جواني داشته است باعث بروز مشكلاتی  در تربيت اين شاگرد شده است. در طول راه بر مبناي همين مسئله اتفاقات زيادي براي آن ها پيش می آيد كه...

در اين تله‌فيلم بازيگرانی چون محمد مطيع،  اسماعيل شنگله، سيروس اسنقی و  كتانه افشار نژاد بازی می كنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار