امام جمعه بجنورد گفت: اگر مسئولان و مدیران در استفاده از لوازم و اجناس داخلی و استفاده نکردن از لوازم خارجی پیشگام باشند، انقلابی در اقتصاد کشور ایجاد خواهد شد.

مسئولان باید در استفاده از لوازم داخلی پیشگام باشندبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام و المسلمين يعقوبي امام جمعه بجنورد امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: اگر مسئولان و مدیران در استفاده از لوازم و اجناس داخلی و استفاده نکردن از لوازم خارجی پیشگام باشند، انقلابی در اقتصاد کشور ایجاد خواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی از کارگران و کارفرمایان خواست تا جنس ایرانی مرغوب تولید کرده و تحویل جامعه بدهند تا جنس داخلی بتواند به راحتی جایگزین جنس خارجی شود.

امام جمعه بجنورد با تبریک خجسته زاد روز امیر مومنان امام علی (ع) افزود: رسول اکرم (ص) سال تولد حضرت علی (ع) را سال خیر و برکت نامگذاری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با گرامیداشت یاد شهید مطهری و روز معلماز فرهنگیان خواست تا ضمن مطالعه آثار شهید مطهری، از کتاب های این عالم فرهیخته برای تربیت علمی و فرهنگی دانش آموزان استفاده کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.