قائم مقام شهردار منطقه 5 تهران از ایجاد انضباط ترافیکی و حفاظت از محیط زیست مهمترین برنامه شهرداری در سال 94 خبر داد.

عیسی شریفی ، قائم مقام شهردار منطقه 5 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در سال 94 اظهار کرد: تسهیل در دسترسی به حمل ونقل عمومی  و ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی را از مباحث مورد اولویت در برنامه‌های امسال برشمرد و با اشاره به ارتقای فرهنگ ترافیک طرح خط سفید بر 3 بخش، اقدامات سخت‌افزاری، ارتقای فرهنگ عمومی ترافیک و اعمال قوانین و مقررات طراحی شده است و اگر بر اساس همین اصول اجرا شود اهداف  مورد نظر درایجاد نظم و انضباط ترافیکی محقق می‌شود. 

وی یادآور شد: باید با توسعه فضای سبز و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در کوهستان و حاشیه البرز در این زمینه حرکت کرد. 

شریفی ادامه داد: رعایت طرح تفضیلی را از دیگر مباحث مورد تاکید مدیریت شهری برشمرد و بیان کرد: منطقه 5 از ظرفیت‌های مناسبی برای اجرای طرح‌های شهری با معماری اسلامی برخوردار است که اجرای این طرح‌ها می تواند خدمات موثری را به شهروندان ارائه بدهد و امید است با همکاری معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران، این طرح‌های شهری در منطقه اجرا شود. 
حجت الاسلام صادق زاده، رئس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در این مراسم با تقدیر از تلاش های مدیریت شهری در ارتقای سلامت اجتماعی تاکید کرد: رویکرد شهرداری به یک نهاد اجتماعی همزمان با توسعه و اجرای طرح‌های بهتری از اقدامات ارزشمندی است که در دوره مدیریت دکتر قالیباف صورت گرفت و همین رویکرد مسئولان شهرداران و مدیران مناطق را سنگین‌تر کرده است. 

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم و پیشبرد برنامه‌ها می‌بایست سرلوحه کار قرار بگیرد افزود: خداوند برای هر فردی مسئولیتی را به عهده دارد وظایفی همچون هدایت مردم به سمت خدا، توجه به حمایت از نیازمندان و امر به معروف و نهی از منکر تعیین کرده است که مدیران که توجه ویژه‌ای به این مسائل داشته باشند. 

قائم مقام شهردار منطقه 5 تهران در پایان با اشاره به ضرورت توجه به بحث‌های فرهنگی، آسیب های اجتماعی و حمایت از اقشار نیازمند جامعه گفت: رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و حمایت از اقشار نیازمند جامعه با حفظ رعایت کرامت انسانی برعهده همه سازمان‌ها است و همه مدیران نسبت به این مساله متعهد هستند و نباید فردی مسئولیت خود را در قبال این امر نقض کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار